موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه، وابسته به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، با هدف حمایت از فعالان حوزه سرمایه و بخش خصوصی، در زمینه‌های مرتبط با توسعه بازرگانی و امور فروشگاهی، اقدام به برگزاری مزایده در قالب اجاره غرفه‌های پوشاک و فرهنگی در فروشگاه متبرکات (واقع در پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر)، نموده است. با عنایت به برنامه‌ریزی انجام شده متقاضیان می‌توانند پیشنهادهای خود را با هماهنگی کارشناس مزایده (آقای محمدرضا حق محمدی؛ شماره تماس: ۰۹۹۰۲۳۶۱۱۲۱ / ۳۷۸۴۰۷۵۵-۰۲۵) و اطلاع از ظرفیت‌ها و امکانات موسسه، به دبیرخانه ارسال نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی مزایده

  1. دریافت اسناد مزایده از تاریخ ۱۹/۰۷/۱۴۰۰ آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۴/۰۷/۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.
  2. قیمت پیشنهادی و اسناد مربوط به مزایده، بایستی در پاکت دربسته و از طریق پست یا مراجعه حضوری به دبیرخانه مؤسسه «به نشانی: قم، خیابان انقلاب، خیابان شهیدان شاهرودی، پژوهشکده علامه طباطبایی (مجتمع اداری آستان مقدس) ، طبقه ۳» ارسال گردد.
  3. متقاضی بایستی همراه با پیشنهاد قیمت، ضمانت شرکت در مزایده را به مبلغ ۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال در قالب چک معتبر (به تاریخ روز و در وجه موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه) و یا از طریق واریز نقدی به شماره حساب ۶۴۰۲۷۶۲۷۶ نزد بانک کشاورزی، تحویل دبیرخانه نماید.
  4. عرضه مستقیم پوشاک و محصولات فرهنگی تولید شده با برند فاطمی و سایر نشان‌های تجاری وابسته به آستان مفدس، به مستاجر واگذار می‌گردد.
  5. برنده مزایده می‌بایست هنگام عقد قرارداد مبلغ معادل ۱۲ برابر اجاره ماهیانه‌ی غرفه را به عنوان وجه التزام به صورت ضمانتنامه بانکی یا چک معتبر (فاقد تاریخ و در وجه مؤسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه)، تحویل نموده و یا اجاره کل سال را در قالب ۱۲ فقره چک معتبر تسویه نماید.
  6. به پيشنهادهای ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم و ناخوانا ترتيب اثر داده نخواهد شد و مؤسسه در رد يا قبول هر يك از آنها مختار می‌باشد.
  7. مبالغ مندرج در قرارداد، تا پایان مدت آن، تحت هیچ شرایطی مشمول کاهش قیمت نشده و هرگونه تغییر در نرخ كرايه‌ها، دستمزد کارگران، انواع بیمه، مالیات و…. به عهده مستأجر است؛ همچنین فضای مورد توافق، محدود به محوطه‌ی داخلی فروشگاه بوده و قابل انتقال به غیر نمی‌باشد.
  8. انتخاب برندگان بر اساس بررسی قیمت پیشنهادی، سابقه و رزومه عملیاتی متقاضی انجام خواهد شد.
  9. مبلغ پیشنهادی مشمول شارژ ماهیانه نشده و مبلغ شارژ هر غرفه (شامل هزینه‌های مربوط به بیمه، نظافت، نگهبانی، حامل‌های انرژی، تعمیرات جزئی و….) بین غرفه‌داران تقسیم خواهد شد.