به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با ترم پاییز در رشته قرائت قرآن کریم از گروه سنی کودک و نوجوان در کلاس‌های مرکز به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی ثبت نام می‌کند.

در این کلاس‌ها که به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی برای دختران و پسران کودک و نوجوان برگزار می‌شود کلاس آموزشی «الفبای مهربانی» برای گروه سنی ۶ تا ۷ سال برگزار شده و در قالب این کلاس سوره‌های کوچک جز سی به فراگیران آموزش داده می‌شود.

کارگاه درست خوانی و زیبا خوانی قرآن کریم نیز برای گروه سنی ۸ تا ۱۱ سال برگزار می‌شود.

کلاس‌های آموزش تجوید قرآن کریم نیز برای گروه سنی ۱۳ تا ۱۷ سال برگزار شده و دوره تحقیق و ترتیل نیز برای گروه سنی ۱۳ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود که فراگیران علاقه‌مند از سراسر کشور تا ۲۳ مهر ماه می‌توانند در کلاس‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت ثبت‌نام کنند.

در این کلاس‌ها و دوره‌ها به ویژه برای گروه سنی کودک با به کارگیری شیوه‌های جذاب آموزش مجازی نظیر نماهنگ، پاورپوینت، قصه گویی و فعالیت‌های متنوع در کنار آموزش مثل نقاشی و کاردستی مهارت قرائت قرآن کریم به کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود.

فراگیران علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند از طریق لینک Qhkarimeh.ir در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

آموزش آنلاین صحت قرائت قرآن، آموزش قواعد روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در کنار افزایش مهارت قرائت با انجام ارزشیابی ورودی برای تعیین سطح توسط کارشناسان قرائت قرآن از مزایای ثبت‌نام در رشته قرائت قرآن کریم مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیه‌السلام برای گروه‌های سنی مختلف است.

همچنین این دوره ها به صورت مجازی برای علاقه‌مندان سراسر کشور نیز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان بدون محدودیت زمان و مکان می‌توانند در این دوره ها ثبت نام کرده و با ثبت نام در این دوره مهارت های مختلف قرآنی را فراگیرند.

برای ثبت نام مجازی در دوره های رشته قرائت قرآن کریم آیدی edusupport_f@ در ایتا آماده پاسخگویی به پرسش‌های علاقه‌مندان است.

لازم به ذکر است، ۲۳ مهرماه آخرین مهلت ثبت نام در ترم پاییز مرکز قرآن و حدیث برای ثبت نام علاقه‌مندان در رشته‌های قرآنی و معارفی مرکز بوده و پس از این مهلت ثبت نام علاقه‌مندان صرفاً براساس تکمیل ظرفیت و ظرفیت کلاس‌ها انجام خواهد شد.