به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سفیران کریمه در ایام معصومیه از ۷ تا ۲۵ آبان‌ماه با حضور در مساجد، امام زادگان، بیمارستان ها و … حال و هوای معنوی حرم مطهر بانوی کرامت را در سطح شهر گسترش خواهند داد.

حجت‌الاسلام محمد رضا انصاری در گفت‌وگویی در مورد سفیران کریمه اظهار کرد: برنامه سفیران کریمه با حضور در مراسم زنگ روز قم در یکی از مدارس قم آغاز شد و هر روز در یکی از مناطق شهر مقدس قم تا روز ۲۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در مناطق هشت‌گانه شهر مقدس قم از هر منطقه دو مسجد شاخص انتخاب شده و سفیران کریمه در این ۱۷ روز در هر یک از شب‌های سه شنبه، پنج شنبه و جمعه در قالب دو گروه در دو مسجد هر منطقه برنامه های معنوی را برگزار می‌کنند و به همراه پرچم متبرک حضرت معصومه سلام الله علیها به توزیع متبرکات این حضرت می‌پردازند.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه حضور در بیمارستان‌ها نیز از جمله برنامه‌های سفیران کریمه در ایام معصومیه است، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده حضور در بیمارستان فرقانی در روز یکشنبه ۹ آبان و حضور در بیمارستان شهید بهشتی در روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه دنبال می‌شود و همچنین در روز چهارشنبه ۱۲ آبان نیز سفیران کریمه در بیمارستان خرمی ویژه کودکان حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: همچنین حضور در امام زادگان و هیأت های شاخص قم نیز از جمله برنامه‌های سفیران کریمه در داخل استان قم است که در مجموع سفیران کریمه در بیش از ۵۰ مکان مختلف شهر حضور خواهند یافت و برنامه‌های معنوی را اجرا خواهند کرد.

انصاری افزود: از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای سفیران کریمه حضور در بین خانواده‌هایی است که از قصاص گذشت و خانواده‌هایی که در شرف رضایت از قصاص می‌باشند است که این کار با همکاری ستاد دیه استان قم انجام خواهد شد.