به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، کتابخانه فاطمی به مناسبت فرارسیدن ایام معصومیه و در پیش بودن هفته کتاب ‌و کتابخوانی نمایشگاه کتاب و انواع منابع اطلاعاتی را با موضوع حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با هدف معرفی گنجینه حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام برگزار می‌کند.

کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مجموعه‌ای از محمل‌های اطلاعاتی مرتبط با بانوی کرامت را در کتابخانه دیجیتال خود با عنوان گنجینه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بارگذاری کرده است.

این گنجینه شامل کتاب، مقاله، پایان نامه، سایر منابع چاپی فارسی و غیرفارسی، منابع صوتی وتصویری، نرم افزار، عکس و منابع سه بعدی می شود و تاکنون ۲۱۴ کتاب، ۸۱۷ مقاله، ۵۴ پایان نامه، ۸۴۴ فایل صوتی، ۱۹۷ فایل تصویری سخنرانی و فیلم مستند ، ۲۹۲ منبع تحت عنوان سایر منابع چاپی، ۱۳۸ فایل سه بعدی، ۸۰ عکس، ۸۳ نرم افزار و ۱۷ منبع از سایر منابع چاپی لاتین و دیگر زبان‌ها بارگذاری شده است.

علاقمندان برای دسترسی و مطالعه این منابع می توانند به نشانی اینترنتی www.lib.amfm.ir مراجعه و مطلب مورد نظر خود پیرامون شخصیت، سبک زندگی و سایر ابعاد زندگی حضرت معصومه سلام الله علیها و همچنین حرم شناسی، قم شناسی و موارد مربوط به شهر مقدس قم را در این گنجینه جست‌و جو و استفاده کنند.

گفتنی است این نمایشگاه امروز به مناسبت ایام معصومیه و هفته کتاب و کتاب خوانی در طبقه همکف کتاب خانه فاطمی رونمایی شد و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری از تاریخ ۱۰ تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

علاقه مندان برای حضور و بازدید از نمایشگاه باید قبل از حضور با شماره ۰۲۵۳۷۸۴۰۷۵۳ تماس گرفته و با رئیس اداره کتابخانه آستان مقدس هماهنگ کنند.