به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم تودیع و معارفه استاندار قم امروز با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، احمد وحیدی وزیر کشور، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم سیدمحمدتقی شاهچراغی به‌عنوان استاندار جدید معرفی و از زحمات بهرام سرمست استاندار سابق قم تقدیر شد.

شاهچراغی در این مراسم ضمن تشکر از رئیس جمهور و وزیر کشور اظهار کرد: از محبت مراجع و علما، مردم و جوانان نسبت به خود سپاسگزارم اما هیچ شأنی بجز نوکری مردم برای خود قائل نیستم.

وی با بیان اینکه بنده متعلق و متولد قم هستم عنوان کرد: سه سال از دفاع مقدس در خدمت رزمندگان و شهید زین‌الدین بودم و باورم این است که در مسیر انقلاب اسلامی محکوم به پیروزی هستیم و برای زمینه‌سازی ظهور تلاش می‌کنیم.

استاندار قم گفت: با استفاده از ظرفیت بی‌نظیر قم به ویژه در حوزه نیروی انسانی، برای موفقیت انقلاب و ترویج مکتب اهل‌بیت(ع) کار می‌کنیم و در این راستا هر کاری انجام دهیم باز هم کم کار کرده‌ایم.

وی رسیدن به اهداف انقلاب را نیازمند مشارکت آحاد مردم دانست و عنوان کرد: وقتی به جلو نگاه می‌کنیم کارهای زیادی در عرصه‌های مختلف بر زمین مانده است که از تمام توان برای انجام آن‌ها بهره خواهم گرفت و البته که اصحاب رسانه هم با نقش‌آفرینی مطلوب خود می‌توانند زمینه‌های افزایش همیاری مردم را بیش از پیش فراهم کنند.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه از امروز فصل کار و تلاش آغاز می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم با اهتمام ویژه افراد توانمند در سطح مدیریتی استان در راستای خدمت به مردم گام‌های مهم‌تری را برداریم.