به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، لیندال ساکس سفیر کشور استرالیا در جمهوری اسلامی ایران و دنیس کارنی معاون وی، امروز با سفر به شهر مقدس قم در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) حضور یافتند.

خادمان اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت میزبان این شخصیت‌های استرالیایی بودند و بخش‌ها و اماکن مختلف حرم را به آن‌ها معرفی کردند.

سفیر استرالیا در ایران به همراه هیئت همراه از صحن های صاحب الزمان(عج)، جواد الائمه علیه السلام، مسجد اعظم، امام هادی علیه السلام و امام رضا علیه السلام بازدید کردند و سپس به زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شدند.

حضور در دفتر بین الملل حرم مطهر واقع در صحن امام هادی علیه السلام که از معماری و گچ‌بری‌های ویژه ای برخوردار است از دیگر برنامه های این بازدید بود.همچنین یک جلد کلام الله مجید به زبان انگلیسی با قاب نفیس به سفیر استرالیا اهدا شد که به گفته وی اولین قرآنی بود که به او اهدا می شد و از این بابت که در این مکان مقدس چنین هدیه ارزشمندی را دریافت کرده بود بسیار ابراز خوشحالی کرد.

خاطرنشان می‌شود، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با محوریت اداره امور بین‌الملل به صورت ویژه از شخصیت‌ها مسؤولان خارجی میزبانی می‌کند تا بتواند این افراد را با ویژگی‌های اسلام، مذهب تشیع، اعتاب و بقاع متبرک به ویژه حرم بانوی کرامت و شخصیت کریمه اهل‌بیت(س) آشنا کند.