به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، نخستین اجتماع هیئات مذهبی بانوان و یادواره بانوان شهیده به مناسبت ایام فاطمیه همزمان با ۸ دی‌ماه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.

این مراسم به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

تبیین رسالت بانوان فاطمی، تبیین نقش بانوان در تمدن سازی اسلامی، تبیین نقش بانوان در بستر سازی ظهور ، معرفی ابعاد شخصیتی و سیره حضرت زهرا سلام‌الله علیها به بانوان در عرصه تربیت فرزند و همسرداری، جهان سازی شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان الگوی جهانی برای بانوان، تبیین اهمیت و جایگاه حجاب و عفاف براساس شخصیت حضرت فاطمه سلام الله علیها از اهداف برگزاری این اجتماع است.

معرفی هیئات مذهبی به عنوان بهترین مکان برای حضور بانوان و بهترین بستر فرهنگی برای مقابله با جریان جنگ نرم فرهنگی دشمن و پرورش انسان‌ها و انسان سازی از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

روضه‌خوانی مداحان و سخنرانی استادان برجسته حوزه و دانشگاه از برنامه‌های محوری این اجتماع عظیم هیئات مذهبی بانوان فاطمی در قم است.

این مراسم عزاداری در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

بانوان برای کسب اطلاع از برنامه های امور فرهنگی خواهران در ایام فاطمیه می توانند در کانال «آستان مهر» به آدرس astanehmehr@ در پیام رسان ایتا عضو شده و یا برای کسب اطلاع از برنامه ها با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۶۱ تماس گیرند.