به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام؛ متن پیام آیت الله سعیدی بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
خدمت خالصانه و مردمگرایی صادقانه و پایبندی به آرمان های انقلاب در جامعه اسلامی مصداق بی نظیر عبادت در درگاه حق تعالی به شمار می‌رود و تداوم این مسیر، استقامتی شگرف در پناه توفیقات الهی می‌طلبد.
حضور رییس جمهور خدوم، فعال و مردمی کشور عزیز ایران در سفرهای استانی پرکار پنجشنبه و جمعه ها بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.
حضور متواضعانه رئیس جمهور خدوم و بازدیدهای سرزده از مناطق مختلف و همدلی با عموم مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر، در سفر پایان هفته ایشان به قم بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است.
بررسی و تصمیم گیری در خصوص پروژه های ناتمام و دغدغه دولت در پاسداشت فرهنگ غنی اسلام انقلابی و توجه ویژه به حرم اهل بیت علیهم السلام امید مردم را زنده کرده است.
بی‌تردید علما و مراجع و فضلای استان و شهر مقدس قم و مردم پاک طینت این خاک مقدس، از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بیش از پیش دعاگوی توفیقات روزافزون این دولت مردمگرا خواهند بود.
این جانب از طرف مردم و سایر بزرگان شهر کریمه اهلبیت بابت سفر پرکار و پر خیر و برکت صدیق ارجمند آیت‌الله سید ابراهیم رییسی به استان قم تقدیر و تشکر نموده و توفیق بیش از پیش ایشان در رفع مشکلات و موانع اعتلای ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم
سید محمد سعیدی