آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نظر دارد نسبت به تهیه لباس فرم پرسنل مورد نیاز خود از طريق مناقصه اقدام نمايد. بنابراين از مدعوین دعوت میشود ضمن مد نظر قرار دادن شرايط و مشخصات عمومی و اختصاصی کالا به شرح ذیل، قيمت پيشنهادی خود را به شرح ذیل اعلام فرمایند.
الف) شرایط اختصاصی:
- تعداد لباس مورد نیاز ۵۰۰ دست میباشد که هر دست شامل: یک دست کت و شلوار، یک عدد شلوار تک، دو عدد پیراهن (تعداد دست مورد نیاز تا ۲۵٪ قابل افزایش یا کاهش خواهد بود.
- مدل کت و شلوار راسته با الگوی اداری و کیفیت دوخت عالی(دست دوز یا صنعتی)
- مدل پیراهن یقهدار، دوخت دو سوزنه (طبق نمونه موجود)
- نمونه های لباس فرم آستان مقدس ملاک اصلی در انتخاب طرح و الگو میباشد اما هرگونه تغییر در مدل، الگو، رنگ لباس و کت و شلوار، پس از عقد قرارداد و قبل از شروع فرآیند دوخت از طرف خریدار مجاز میباشد.
- تهیه و خرید تمام نهادههای دوخت اعم از پارچه، مویی، لایی چسب، آستر، دکمه، سگک، زیپ و …. به مقدار لازم و با بهترین کیفیت بهعهده فروشنده میباشد.
- پارچه و تمام خرج کار به کار رفته (مویی، لایی چسب، آستر کت و شلوار، دکمه، سگک، زیپ و …. ) جهت بررسی کیفیت و تطابق با مشخصات درخواستی، قبل از شروع کار باید به تأیید ناظر قرارداد رسیده باشد. عدم تطابق جنس به کار رفته پایانی با نمونه ارائه شده و یا استفاده از نهادههای دوخت بدون کیفیت و یا بدون تأییدیه ناظر باعث اعمال جریمه خواهد بود.
- مشخصات پارچه مورد نیاز:
الف: پارچه کت و شلواری سرمهای، تولید شده در کارخانجات مطهری، با ترکیبات ۴۵٪ پشم و ۵۵٪ ترویرا با نخ نمره ۵۲.
ب: پارچه پیراهن آبی رنگ، ساده، درجه یک بروجرد با ترکیبات ۶۵٪ پلی استر و ۳۵٪ پنبه.
ج: جهت خرج کار و نهادههای دوخت، فروشنده میبایست از نمونههای ذیل و یا موارد مشابه که کیفیت و جنس آن مورد تأیید ناظر قرارداد باشد استفاده نماید. مویی ال شین کرهای، آستر سارژ ژاپن، توبره داخل جیب تترون درجه یک ایرانی، لایی چسب دور یقه و مچ پیراهن و کت پرشین و ال شین کره، دکمه، سگک و زیپ از بهترین جنس موجود در بازار (به تشخیص ناظر)
آگهی مناقصه تهیه لباس فرم پرسنل ۱۴۰۰
ب) شرايط عمومی
- تحویل و دریافت اسناد از از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ به مدت یک هفته کاری (پایان وقت اداری روز شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۰) خواهد بود.
دریافت اسناد از طریق سایت آستان مقدس به نشانی amfm.ir و یا بهصورت حضوری از دبیرخانه آستان صورت میپذیرد.
تحویل اسناد از طریق پست و یا با مراجعه حضوری تحویل دبیرخانه آستان مقدس انجام گردد. آدرس تحویل حضوری و یا ارسال پستی اسناد عبارت است از: قم، خيابان چهارمردان، خيابان شهيدان شاهرودی، مجتمع ادارات آستان مقدس قم، دبیرخانه آستان مقدس میباشد. - متقاضی متعهد میگردد که قيمتهای ارائه شده ایشان تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ معتبر میباشد.
- پیشنهادهای واصله حداکثر ۱۰ روز پس از پایان مهلت ارسال مدارک در محل مجتمع اداری آستان مقدس بررسی و نتایج اعلام خواهد شد. نفر اول مكلف است حداكثر ظرف مدت پنج روز كاری پس از دعوت (تلفنی یا کتبی) جهت انعقاد قرارداد به مديريت حقوقی آستان مقدس (به آدرس فوقالذكر) مراجعه نمايد؛ در غير اين صورت سپرده ایشان به نفع آستان مقدس ضبط و از نفر دوم دعوت بهعمل خواهدآمد. در صورت عدم مراجعه نفر دوم ظرف مدت پنج روز كاری پس از دعوت، سپرده وی نيز به نفع آستان مقدس ضبط خواهد شد.
- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بهصورت ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۴۹۳۰۹۵۴۱۷۲ بانک ملت به نام آستان مقدس قم میباشد. سپرده شركت كنندگان به جز شركت كنندگان اول و دوم بعد از برگزاری مناقصه و بازگشایی پاکتها به ايشان مسترد خواهد شد.
- برنده مناقصه میبایست هنگام عقد قرارداد یک فقره چک و یا ضمانتنامه بانکی به تشخیص مدیریت مالی آستان مقدس به مبلغ کل قرارداد بهعنوان ضمانت انجام تعهدات در وجه آستان مقدس به خریدار تحویل نماید که پس تأیید ناظر قرارداد و تنظیم صورت جلسه تحویل قطعی مسترد خواهد شد.
- مبلغ قرارداد طی ۳ مرحله و بدین شرح پرداخت میشود :
الف) ۳۰٪ قرارداد بهصورت پیش پرداخت در قبال اخذ ضمانتنامه معتبر مورد قبول مدیریت مالی آستان مقدس در هنگام عقد قرارداد
ب) ۳۰٪ پس از تحویل تمام جنس و رفع کلیه عیوب احتمالی و تایید ناظر. در صورت عدم دریافت پیش پرداخت مبلغ پرداختی در این مرحله ۶۰٪ قرارداد خواهد بود.
ج) ۴۰٪ پس از تنظیم صورت جلسه تحویل قطعی و تأیید نهایی ناظر قرارداد (حداقل سه ماه پس از تحویل تمام جنس) - مدت قرارداد حداکثر ۲ ماه پس از سایز بندی خواهد بود که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود. به ازای هر روز تأخیر در انجام تعهدات فروشنده پس از قرارداد ۱٪ از مبلغ قرارداد بهعنوان جریمه کسر خواهد شد.
- به پيشنهادات واصله به صورت ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا ترتيب اثر داده نخواهد شد.
- آستان مقدس قم در رد يا قبول هر يک از پيشنهادات مختار است.
- هزینه درج آگهی بهعهده برنده مناقصه میباشد.
- کلیه هزینههای نیروی انسانی، ماشین آلات، تهیه، حمل و تخلیه و …. به عهده فروشنده میباشد.
- هر گونه تعمیرات احتمالی، دمپا، کمر، سایز کردن لباسها و … تا زمان آخرین پرداخت بهصورت رایگان بهعهده فروشنده است.
- لباسها باید مطابق با سایز پرسنل و بر اساس اندازه گیری دقیق تحویل گردد.
- به قیمت پیشنهادی تحت هیچ شرایطی هیچگونه افزایش بهایی تعلق نخواهد گرفت و هرگونه افزایش در نرخ كرايهها، دستمزد کارگران، جنس، نرخ انواع بیمه، نرخ مالیات و هرگونه عوارض متعلق به این مناقصه به عهده فروشنده است.
- کلیه کسورات قانونی مربوط به این قرارداد بهعهده فروشنده میباشد. آستان مقدس هیچگونه اضافه پرداختی جز مبلغ قرارداد از این حیث پرداخت نخواهد کرد.
- مالیات بر ارزش افزوده و عوارض در صورت ارائه مستندات و ثبت در سامانه مربوط، جداگانه پرداخت خواهد شد.
- پاکت اسناد شامل ۳ پاکت خواهد بود:
پاکت الف: فیش واریزی یا مستندات سپرده شرکت در مناقصه
پاکت ب: حاوی گواهینامهها، مدارک رسمي مبني پرداخت ماليات بر ارزش افزوده به مراجع ذيربط ، رزومه مرتبط فروشنده و …
پاکت ج: فرم پیشنهاد قیمت. - خریدار مجاز خواهد بود در زمان تولید پوشاک، به محل دوخت بهمنظور نظارت و بررسی در دفعات مکرر مراجعه داشته باشد.
- در صورت نیاز جهت بررسی نوع و کیفیت دوخت ، نمونهای از کت و شلوار و پیراهن آماده فروشنده میبایست به کمیسیون معاملات ارسال گردد.
- باتوجه به محدودیت زمانی در صورت نیاز به ارسال پستی مدارک، حداکثر تا تاریخ ۱۸ بهمن ماه و بهصورت پیشتاز اقدام به ارسال فرمایید.