آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نظر دارد نسبت به خريد و نصب پله برقی مورد نیاز خود از طريق مناقصه اقدام نمايد. بنابراين از مدعوین دعوت می‌شود ضمن مد نظر قرار دادن شرايط و مشخصات عمومی و اختصاصی کالا به شرح ذیل، قيمت پيشنهادي خود را ارائه نمايید.

الف) مشخصات اختصاصی کالا :

ردیف شرح مشخصات/مدل
۱ ارتفاع ۶۰۰ cm
۲ عرض مفید پله ۱۰۰ cm
۳ زاویه( شیب) ۳۵ درجه
۴ نوع کاربری INDOOR- heavy duty
۵ ظرفیت جابجایی مسافر ۶۰۰۰  نفر در ساعت
۶ نوع نصب تک
۷ قدرت /توان موتور kw11
۸ برند موتور گیربکس xinda/fuji/siemens 
۹ کنترل سرعت VVVF
۱۰ برق مورد نیاز موتور ۳ فاز ۳۸۰ ولت
۱۱ سرعت پله m/s 0.5
۱۲ پنل بغل پله (نرده‌ها) شیشه مخصوص ۱۰ میلیمتر سفید سکوریت
۱۳ رنگ و جنس هند ریل لاستیک مخصوص مشکی
۱۴ جنس گارد ریل هند ریل آهن پروفیل مخصوص
۱۵ صفحات داخلی و خارجی بغل پله برقی استیل رنگ نقره اي یا مشکی ۳۰۴
۱۶ جنس استپ ها آلومینیوم
۱۷ تعداد پله افقی ۳ پله
۱۸ سطح کنترلرها IP 54
۱۹ استاندارد پله برقی ها EN 115
۲۰ جنس شانه ها آلومینیوم الوي Alloy Aluminum با حاشیه نوار زرد رنگ
۲۱ plc schneider/ siemens
۲۲ درایو QMA  یا Monarch

آگهی مناقصه پله برقی آذر ماه ۱۳۹۸

ب) شرايط عمومی

  1. تحویل و دریافت اسناد از تاریخ درج آگهی به مدت یک هفته خواهد بود. قيمت‌های ارائه شده تا پایان دی ماه معتبر می‌باشد. پیشنهادهای واصله حداکثر ۱۵ روز پس از پایان مهلت ارسال مدارک در محل مجتمع اداری آستان مقدس بررسی و نتایج اعلام خواهد شد.
  2. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به‌صورت ضمانت‌نامه بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۴۹۳۰۹۵۴۱۷۲ بانک ملت به نام آستان مقدس قم می‌باشد. سپرده شركت كنندگان به جز شركت‌كنندگان اول ودوم بعد از برگزار‌ی مناقصه به ايشان مسترد خواهد شد.
  3. برنده مناقصه می‌بایست یک فقره چک به مبلغ کل قرارداد به‌عنوان ضمانت انجام تعهدات در وجه آستان مقدس به خریدار تحویل نماید که پس تأیید دستگاه نظارت (مدیریت فنی و مهندسی) و تنظیم صورت جلسه تحویل قطعی مسترد خواهد شد.
  4. برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد و تحویل کالا نشوند، سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
  5. بهاء کالا طی ۳ مرحله و بدین شرح پرداخت می‌شود:
    الف) ۲۰ % قرارداد به‌صورت پیش پرداخت در قبال اخذ ضمانت‌نامه معتبر مورد قبول مدیریت مالی آستان مقدس
    ب) ۳۰% د رحین انجام کار و براساس پیشرفت کار و با تأیید دستگاه نظارت (مدیریت فنی و مهندسی)
    ج) ۵۰% باقی‌مانده پس از تنظیم صورت جلسه تحویل قطعی
  6. به پيشنهادات واصله به‌صورت ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  7. آستان مقدس قم در رد يا قبول هر يک از پيشنهادات مختار است.
  8. هزینه درج آگهی به‌عهده برنده مناقصه میباشد.
  9. کلیه هزینه‌های نیروی انسانی و ماشین آلات مربوط به بارگیری، حمل و نصب به‌عهده فروشنده است.
  10. کلیه کسورات قانونی مربوط به این قرارداد (اعم از بیمه و مالیات) به‌عهده فروشنده می‌باشد. آستان مقدس هیچگونه اضافه پرداختی جز مبلغ قرارداد از این حیث پرداخت نخواهد کرد.
  11. مالیات بر ارزش افزوده و عوارض در صورت ارائه مستندات و ثبت در سامانه مربوط، جداگانه پرداخت خواهد شد.
  12. پاکت اسناد شامل فرم پیشنهاد قیمت (فرم حاضر)، فیش واریزی یا مستندات سپرده شرکت در مناقصه و رزومه مرتبط متقاضی بوده و از طریق پست ارسال شده و یا با مراجعه حضوری تحویل دبیرخانه آستان مقدس گردد.
    آدرس تحویل حضوری و یا ارسال پستی پاکت مناقصه: قم، خيابان چهارمردان، خيابان شهيدان شاهرودی، مجتمع ادارات آستان مقدس قم می‌باشد.
  13. به قیمت پیشنهادی تحت هیچ شرایطی هیچگونه افزایش بهایی تعلق نخواهد گرفت و هرگونه افزایش در نرخ كرايه‌ها، دستمزد کارگران، جنس، نرخ انواع بیمه، نرخ مالیات و هرگونه عوارض متعلق به این مناقصه به‌عهده فروشنده است.
☎️ برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانيد با شماره تلفن‌های
۳۷۱۷۵۵۸۷ – ۰۲۵ و ۰۹۱۲۶۵۲۹۵۶۴ ( آقای مهندس موسی کاظمی) تماس حاصل فرمایید.
برای دانلود فرم‌ مناقصه بر روی لینک‌ دانلود در پایین همین صفحه کلیک نمایید.