به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، متن پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی برای ۲۲ بهمن‌ماه و دهه فجر ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن از جمله مناسبت های تاریخ است که حقیقتا دست قدرت الهی در اراده با صلابت مردم ایران تجلی نمود تا مستضعفین پاکدل، در این روز مبارک هیمنه استکبار پادشاهی چند هزار ساله را بشکنند و کاخ ستمی را که تکیه بر ابر قدرت های دنیا داشت فرو ریزند.
پاسداشت این مناسبت مهم و تاریخ ساز ، هویت بخش جامعه‌ی بزرگ ایران اسلامی است و در هر شرایط و حالتی نکوداشت این یوم الله عظیم لازم و ضروری است!
نظر به شرایط موجود که حفظ سلامت جامعه موضوع اول کشور به شمار میرود، بر مردم خداجوی ولایت‌مدار و انقلابی ایران است که در چهارچوب شیوه نامه های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا، به هر صورت که می‌توانند، از طریق حضور در راهپیمایی های خودرویی، نصب پرچم بر سردر منازل و مغازه ها و اقدامات دیگر از این دست نسبت به این مناسبت مهم کنشگری داشته و همچون هر سال محاسبات دشمنان قسم خورده این انقلاب مهدوی را در کمرنگ شدن شور انقلابی خود بر هم زنند! چرا که هرگونه تجدید عهد با شهیدان انقلاب، دشمنان مستکبر این نظام مقدس را مایوس و ضعیف می سازد.
اینجانب ضمن پاسداشت آرمان های امامین انقلاب و شهدای این راه پربهجت و آرزوی ظهور هر چه سریعتر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از جوار مضجع شریف بانوی کرامت برای ملت ایران و به ویژه مردم ولایتمدار قم، پیشرفت روز افزون و توفیقات بیش از پیش از خداوند متعال مسئلت دارم‌.

سید محمد سعیدی
نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم