به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام مهدیزاده مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم به همراه حجت الاسلام غروی امام جمعه جدید سلفچگان پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت با آیت الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم دیدار کرد.

آیت الله سعیدی با اشاره به اهمیت جایگاه نماز جمعه در جامعه اسلامی بر برگزاری هرچه باشکوه تر و حداکثری نماز جمعه تأکید کرد و گفت: جایگاه نماز جمعه در میان مردم باید تقویت شود و محلی برای نشان دادن وحدت و انسجام جامعه اسلامی باشد.

وی اخلاص در عمل را از مهمترین عوامل موفقیت در امور مادی و معنوی دانست و افزود: کار اگر برای خدا باشد خداوند انسان را یاری می کند و مسیر درست را به او نشان می دهد.

امام جمعه قم با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی همه مسئولان باید خود را سرباز ولایت بدانند و مطالبات رهبر معظم انقلاب را با جدیت دنبال کنند، گفت: امام جمعه باید مطالبات و منویات مقام معظم رهبری را محور تذکرات و مطالبات خود از مسئولان و مردم قرار دهد.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردم در نماز جمعه افزود: نماز جمعه در تمام شهرها باید محلی برای خدمت به مردم باشد زیرا اگر مردم آثار و برکات نماز جمعه را در زندگی خود ببینند خود به خود نمازهای جمعه پرشور می شود که عملکرد ائمه جمعه نقش مهمی در این امر دارد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام مهدی زاده گزارشی از روند انتخاب امام جمعه جدید سلفچگان ارائه داد و از خدمات حجت الاسلام کتابچی امام جمعه سابق سلفچگان تقدیر کرد.

همچنین حجت الاسلام غروی امام جمعه جدید سلفچگان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در منطقه سلفچگان از عنایت و توجه آیت الله سعیدی و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درانتخاب ایشان قدردانی کرد و بیان داشت که انشاءالله با منویات معظم له بتواند در شهر سلفچگان مثمر ثمر باشد.