به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام مرتضی جعفری در گفت و گویی اظهار کرد: واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت محتواهای رسانه ای ویژه رمضان را با استفاده از ظرفیت مرکز نوجوانان فاطمی تولید می‌کند.

وی گفت: نزدیک به ۶۰ خادم از نوجوانان فاطمی در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های رسانه‌ای را انجام می‌دهند که در قالب پنج گروه هر روز ۱۲ نفر از ساعت ۱۶ تا اذان مغرب با حضور در مرکز نوجوانان فاطمی در سه قالب عکس نوشت، کلیپ و پادکست تولیدات رسانه‌ای ارائه می‌کنند.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت افزود: تولیدات رسانه‌ای مرکز نوجوانان فاطمی با موضوعات از جمله روزه داری، احکام ماه مبارک رمضان و مباحث قرآنی تولید و در کانال‌های این مرکز در صفحات و شبکه‌های مجازی پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز نوجوانان فاطمی حرم مطهر با عضوگیری از میان دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم تشکیل شده است، گفت: این نوجوانان پس از آموزش به عنوان خادمیاران رسانه‌ای به تولید آثار رسانه‌ای می‌پردازند که تولیدات آن‌ها در فضای مجازی و سایت آستان مقدس فاطمی و همچنین رسانه‌های دیگر منتشر می‌‎‌شود.