به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در دیدار با آیت الله سعیدی که روز گذشته در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تشکر از حضور آیت الله سعیدی در مناطق مرزی شمال شرق کشور، اظهار کرد: حضور شما و سایر علما در میان نیروهای نظامی و مرزبانی نقطه عطفی در روحیه و رفتار خدمتگزاران این عرصه است و به عنوان یک رویداد مهم یاد می‌شود.

وی با اشاره به آثار و برکات حضور علما در مناطق مرزی گفت: در این چند سال اخیر نیروی انتظامی در جهت رسیدن به نیروی تراز انقلاب، معنوی و با روحیه جهادی قدم‌های بزرگی را برداشته است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کل کشور افزود: معنویت انسان را برای حضور در صحنه و انجام وظیفه ترغیب می‌کند بنابراین یکی از برنامه های ما برای این نیرو افزایش سطح معنویت در آنها است.

وی با اشاره به برگزاری مجالس موعظه و سخنرانی در نیروی انتظامی برای افزایش سطح معرفت و معنویت نیروهای انتظامی در سراسر کشور، ادامه داد: حضور بزرگان حوزه در میان نیروهای مسلح اثرات خوبی دارد و مقام معظم رهبری هم از این موضوع ابراز خوشحالی کرده اند.

ادیانی گفت: امروز یک همدلی و برادری خوبی میان عقیدتی سیاسی و فرماندهی نیروی انتظامی وجود دارد و این همدلی و برادری اثرات خوبی در تربیت نیروهای تراز انقلاب و معنوی داشته و خواهد داشت.