به گزارش پایگاه خبری حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف عبدی از توزیع افطاری در موکب های حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد و گفت: در شب‌های قدر سه موکب در حرم مطهر از افطار تا سحر فعال خواهند بود و به زائران و مجاوران خدمت رسانی خواهند داشت.

وی گفت: موکب شهدای دروازه ری و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شب های قدر از بعد افطار تا سحر با توزیع حلوا، آش، بستی، شربت و بسته های بهداشتی به همراه برپایی غرفه های کودک و فرهنگی در صحن پیامبر اعظم(ص) به زائران حرم بانوی کرامت خدمات می دهد.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت گفت: موکب هیأت فاطمیون نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه مبارک هر شب از ساعت ۱۰ تا ۲ و نیم در صحن پیامبر اعظم(ص) به توزیع انواع شربت می پردازد.

وی ادامه داد: موکب خادمان واحد خدمات سالمندان و معلولان حرم مطهر بانوی کرامت نیز از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان هر شب در دو صحن جواد الائمه علیه السلام و پیامبر اعظم(ص) از بعد از افطار به مدت یک ساعت به توزیع سوپ و حلیم به همراه نان می پردازد.

عبدی با بیان اینکه چایخانه حرم مطهر واقع در صحن جواد الائمه علیه السلام هر شب از بعد از افطار تا ساعت ۱۰ و نیم فعال است، گفت: در شب ولادت امام حسن علیه السلام نیز موکب معز المؤمنین به توزیع ۵ هزار شربت و کیک در صحن جواد الائمه پرداخته است.