به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، کمال ثریااردکانی در گفت و گویی اظهار کرد: به همت اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان تلاوت قرآن کریم از صفحات مجازی امور بین الملل پخش می شود.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۵ ترتیل خوانی قرآن کریم از صفحات عربی، اردو و انگلیسی پخش می‌شود که با استقبال مخاطبین از اقصی نقاط جهان روبرو شده است.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت افزود: از صفحه تایی زبان حرم مطهر بانوی کرامت هر روز ساعت ۱۷:۳۰ تفسیر و تلاوت قرآن کریم برای مخاطبان تایی زبان پخش می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های قرآنی امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت پخش و انتشار تفسیرهای امت قوی و مسابقه قرآنی دعوت است که روزانه در صفحات عربی، انگلیسی و اردو آستان مقدس بانوی کرامت در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود.

ثریااردکانی گفت: طرح ختم قرآن کریم هدیه به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز در ماه مبارک رمضان اجرا شده است و مخاطبین فضای مجازی با ورود به وب سایت عربی آستان مقدس بانوی کرامت به نشانی int.amfm.ir/ar/ جزء مورد نظر را انتخاب و قرائت می‌کنند.