به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام حسین زاده در گفت و گویی از اجرای موفق طرح هادیان کریمه در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: ۳۵ مبلغ افتخاری اداره امور خانواده حرم مطهر در طول ماه مبارک رمضان هرشب از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ در وردی‌های حرم مطهر و داخل صحن ها به زائران خدمت رسانی داشتند.

وی با اشاره به بازخورد خوب این طرح در میان مردم، اظهار کرد: طلاب در قالب این طرح با تبلیغ چهره به چهره به ترویج سبک زندگی اسلامی و پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی پرداختند که مورد استقبال زائران به ویژه نسل جوان قرار گرفته است.

مسئول واحد خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه راهنمایی هادیان کریمه با نگاه انتظاماتی متفاوت است، گفت: در برخی موارد چند ساعت برای حل مشکلات و شبهات یک نفر یا یک زوج جوان وقت صرف می شود و بازخوردها نشان می دهد که هم مراجعه کنندگان و هم خود مبلغان از این طرح رضایت داشتند.

وی با اشاره به صدور کارت هادیان کریمه برای طلاب حاضر در این طرح، گفت: این طرح بعد از ماه مبارک رمضان هم در روزهای سه شنبه، پنج شنبه و جمعه و ایام مناسبتی اجرا می شود.

حسین زاده ادامه داد: طلابی که در خود توانمندی تبلیغ تخصصی چهره به چهره را می‌بینند می‌توانند با مراجعه به اداره امور خانواده حرم مطهر برای مشارکت در این طرح نام نویسی کنند و خادم افتخاری حرم مطهر بانوی کرامت شوند.