به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه هفتگی مراسم حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ از سوی روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش هر روز در حرم مطهر برنامه ها با نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح آغاز می شود و در ادامه هر روز سخنرانی قبل از نماز ظهر، مداحی و قرائت زیارت‌نامه بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم شبانگاهی بعد از نماز عشا برگزار می شود.

مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر از شنبه تا دوشنبه در قالب پرسمان احکام شرعی توسط حجج اسلام محمود اکبری، امیربهاء الدین علایی نژاد و سیدعبدالکریم کاظمی برگزار می شود و از سه شنبه تا جمعه نیز حجج اسلام علی سلیمانی، حسین عباسی تربتی، حسین سعیدیان و محمدحسن صادقی قبل از ظهر سخنرانی خواهند کرد.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین معصوم اسماعیلی، سید حسین شفیعی دارابی، سیدعبدالرحمان میراحمدی، محمدعلی عدالت و محمدجواد عصاری دنبال خواهد شد و پنجشنبه محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود و جمعه نیز حجت الاسلام امیرحسین عرفان در قالب برنامه زمزم مهدویت سخنرانی خواهد کرد.

مراسم شب های حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا جمعه با ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین مؤمنی، فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی، رفیعی، نظری منفرد و تراشیون برگزار می شود و از دوشنبه شب تا پنج شنبه شب نیز به ترتیب سیدجواد میرجعفری، مداحان هیأت جانبازان استان قم، عباس حیدرزاده و اسلام میرزایی مداحی و قرائت دعا را بر عهده خواهند داشت.

همچنین در هفته پیش رو سه شنبه شب قرائت دعای توسل با حضور هیأت جانبازان استان قم، چهارشنبه شب مراسم بزرگداشت آیت الله علوی گرگانی، پنج شنبه صبح بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با نوای اسلام میرزایی و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام شهیدی، جمعه صبح قرائت دعای ندبه با پخش زنده از شبکه دو سیما با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و قرائت دعا توسط حسن شالبافان و عصر جمعه زیارت آل یاسین با نوای سید علی حسینی نژاد دنبال خواهد شد.

ویژه برنامه رسانه ای یکشنبه های فاطمی نیز در هفته جاری یک ساعت قبل از اذان ظهر از شبکه شما پخش خواهد شد.