به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام؛ حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف در دیدار مهدی مبینی مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم، اظهار داشت: حرم مطهر در خصوص ارائه آموزش و نیازهای شهرداری قم در مسائل دینی و معرفتی آمادگی کامل دارد.

وی مساله محوری و حل مشکلات با هدف افزایش زمینه دین‌داری را رویکرد آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه در مساله آموزش و برگزاری دوره با نهادهای مردمی و سازمانی دانست و یادآور شد: حرم مطهر هم‌اکنون در بخش تحکیم بنیان خانواده، بخش معارف، شناسایی جایگاه حضرت فاطمه معصومه(س)، نسل جوان و تربیت و اموری ازاین‌دست از محتوای آموزشی غنی برخوردار است.

مدیر معارف قرآن و عترت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: آشنایی با اهداف اصلی هجرت تمدن ساز حضرت فاطمه معصومه(س) به قم و آثار و برکات حاصل از این سفر بخش عمده‌ای از محتواهای آموزشی این بخش از حرم مطهر را شامل می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به اخلاق کاربردی در بین کارکنان مجموعه مدیریت شهری برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان، عنوان کرد: تقویت بعد معنوی و اخلاقی در بین کارکنان با افزایش بهره‌وری همراه است؛ آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) همچنین بستر مناسبی جهت ارائه خدمات به خانواده نیروهای شهرداری را دارد.

مشرف خاطرنشان کرد: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برای برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، قرآنی و معارفی به‌صورت حضوری و مجازی با مجموعه مدیریت شهری آمادگی دارد.

منبع: شهرنیوز