به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام مرتضی جعفری مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت در گفت و گویی با اشاره به برگزاری جشنواره مردمی کرامت در دهه کرامت، اظهار کرد: ششمین جشنواره مردمی کرامت در چهار بخش از ۱۰ خرداد شروع به کار کرده است.

وی گفت: بخش اول این جشنواره مسابقه بزرگ حدیث کرامت است که در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و عموم مردم برگزار می شوند و علاقه مندان می توانند با مشاهده کلیپ هایی که در وبگاه شبکه ملی خانواده فاطمی بارگزاری می شود پاسخ سؤال را بدهند و در مسابقه شرکت کنند.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت افزود: بخش دوم جشنواره مردمی کرامت پویش فدای دخترم است که در قالب های هدیه به دخترم، آذین بندی خانه و محله، ارسال پیام تبریک یا هر کاری برای بزرگداشت روز دختر برگزار می شود و برای شرکت در این بخش باید عکس، کلیپ و صوت اقدامی که انجام شده است را برای ما از طریف شبکه ملی خانواده فاطمی ارسال کنند.

وی گفت: بخش سوم جشنواره مردمی کرامت برگزاری جشن روز دختر است که با همکاری مؤسسه ثاقب به صورت رایگان برای برگزاری جشن سخنران و مداح به منازل اعزام می شود و افرادی که تمایل به برگزاری جشن در خانه و یا هر مکان دیگری دارند می توانند از طریق شبکه ملی خانواده فاطمی برای اعزام سخنران نام نویسی کنند.

جعفری ادامه داد: بخش چهارم جشنواره مردمی کرامت نیز اعزام کاروان سفیران کریمه به مناطق مختلف استان قم و ۱۳ استان دیگر است که در طول دهه کرامت برنامه هی متنوعی را در استان های مختلف انجام می دهند.

وی افزود: افرادی که در دو بخش مسابقه حدیث کرامت و پویش فدای دخترم شرکت داشته باشند در قرعه کشی ۲۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۱۰۰ بسته متبرکات فاطمی و دهها بسته فرهنگی آموزشی شرکت داده می شوند.

 گفتنی است جشنواره مردمی کرمت از ۱۰ خرداد آغاز و تا ۲۱ خردادماه ادامه خواهد داشت.