به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، در آستانه میلاد امام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام در راستای ایجاد فضای شور و نشاط معنوی برای خانواده‌ها مسابقه بزرگ «کیک پزی دخترـ مادری» به همت امور فرهنگی خواهران در آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد.
در این جشن بزرگ که مادران و دختران نوجوان با محوریت دهه کرامت خلاقیت و هنر خود را در عرصه کیک پزی به نمایش گذاشته بودند، به بهترین کیک با محوریت دهه کرامت و شخصیت امام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام از سوی آستان مقدس بانوی کرامت هدایای نفیس و متبرکی اهد شد.
این مسابقه در نوبت عصر روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۷ در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها ویژه دختران ۱۱ تا ۱۷ سال برگزار شد و دختران نوجوان به همراه مادران خود در این مسابقه حضوری پرشور و گسترده داشتند.
در این مسابقه ۱۱۴ گروه شرکت کننده با ۱۱۴ عدد کیک شرکت کردند که دختران شرکت کننده در این مسابقه با مادران خود ۲۳۰ نفر بودند.
برگزاری محفل سخنرانی با حضور خانم پهلوان، کارشناس برجسته عرصه نوجوان و برگزاری مراسم مولودی خوانی و برگزاری محفل همخوانی سرودهای امام رضایی و سرود سلام فرمانده از دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای این مراسم برای دختران نوجوان و مادران آن‌ها بود.
دختران کودک و نوجوان ایرانی برای مشارکت در برنامه‌های فرهنگی رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و کسب اطلاع از برنامه‌های فرهنگی امور فرهنگی خواهران برای دختران نوجوان می‌توانند در کانال معصومانه؛ کانال اختصاصی دختران نوجوان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به آدرس
https://eitaa.com/joinchat/3969187913C5562147d4c مراجعه کنند و در این کانال عضو شوند.