به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام علی قاسمی مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس فاطمی روز گذشته با مهدی بخشی مدیر خبرگزاری مهر در استان قم در دفتر روابط عمومی آستان مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

قاسمی با بیان اینکه رسانه یک ابزار شایسته برای انتشار و جهانی شدن یک اندیشه و جریان است اظهار کرد: حرم مطهر بانوی کرامت با توجه به جایگاه و شأن حضرت معصومه سلام الله علیها در بین ائمه(ع) در میان مردم نیز از تأثیرگذاری بالایی برخوردار است و به ویژه که ائمه نیز به واسطه این حضرت برای قم جایگاه والایی قائل بودند و فرمودند دانش از این سرزمین جهانی خواهد شد.

وی ادامه داد: خادمان این حرم مطهر به خصوص خادمان رسانه ای که جریان سازان تفکرات و باورها بین آحاد مردم هستند نقش مؤثری در جهانی شدن دانش از شهر مقدس قم ایفا خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس فاطمی با بیان اینکه خادمی کریمه اهل بیت(س) امر مقدسی است که هر کس در هر جایگاه و متناسب با حرفه خود باید به این رسالت اهتمام داشته باشد، افزود: رسانه می تواند با شناساندن فرهنگ و معارف الهی به آحاد مردم جامعه در زنده کردن این معارف و در نتیجه زنده کردن جامعه نقش مؤثری داشته باشد.

وی تصریح کرد: ما تلاش می کنیم با ایجاد شرایط تعاملی مناسب این مسیر را برای اهالی رسانه تسهیل کنیم تا به سهم خود کمکی به این جهانی سازی کرده باشیم.

همچنین در این نشست بخشی مدیر خبرگزاری مهر در استان قم با اشاره به سابقه ۲۰ ساله فعالیت این خبرگزاری گفت: مدیریت های استانی این خبرگزاری در راستای پرداختن به مسائل، دغدغه ها و رویدادهای استان های مختلف راه اندازی شد. یکی از دغدغه ها پرداختن به مسائل حوزه فرهنگی و اجتماعی است این مهم با تعامل با حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، مسجد مقدس جمکران و حوزه های علمیه میسر خواهد شد.

وی اولویت این رسانه را مطالبه گری مسائل و مشکلات مردم دانست و افزود: به منظور پوشش و انعکاس این موضوعات، نیاز به تعامل و هم افزایی سازمان ها و نهادهای مرتبط با خبرگزاری هاست.

بخشی خاطرنشان کرد: پوشش رویدادهای فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با قدرت بیشتری نسبت به گذشته دنبال خواهد شد که در راستای تقویت باورها و اعتقادات مردم است.