به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مراسم عزاداری شهادت امام محمد باقر علیه السلام در حرم مطهر بانوی کرامت از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم شب شهادت امام باقر علیه السلام چهارشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد و مداحی مهدی سلحشور برگزار می شود.

در صبح روز شهادت امام محمد باقر علیه السلام نیز مراسم عزاداری حرم بانوی کرامت از بعد از نماز صبح با قرائت زیارت عاشورا توسط حسن حیدرزاده و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی آغاز می شود و در ادامه قبل از اذان ظهر نیز مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا گودرزی و مداحی مهدی تدینی برگزار خواهد شد.

همچنین ظهر روز شهادت بعد از نماز عصر مراسم عزاداری با مداحی محمدجواد احمدی در شبستان امام خمینی(ره) برپا خواهد شد و در عصر روز شهادت نیز محفل انس با قرآن کریم هدیه به امام محمدباقر علیه السلام به همراه مداحی جواد برزگر برگزار می شود.

مراسم عزاداری شام شهادت امام محمد باقر علیه السلام نیز پنجشنبه شب بعد از نماز عشا با سخنرانی آیت الله کاظم صدیقی، مداحی و قرائت دعای کمیل توسط علی مهدوی نژاد و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام شهیدی دنبال خواهد شد.