به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد طی سخنانی در همایش ملی غدیریان که شب گذشته در شبستان نجمه خاتون حرم بانوی کرامت برگزار شد اظهار داشت: طبق فرمایشات اهل بیت علیهم‌السلام آیات قرآن کریم، غدیر از تمام مراسم و مناسبت های سال مهم تر و احیاء غدیر از اوجب واجبات و سرچشمه تمام مناسک الهی است.

رئیس ستاد مردمی غدیر خاطر نشان کرد: امام صادق علیه السلام ۵ خطبه در خصوص غدیر دارند که در یکی از خطبه ها سه مرتبه قسم یاد می کنند که خداوند و اقعه ای مهم تر از غدیر خلق نکرده است.

فرحزاد تاکید کرد: لازم است قبل از ایام غدیر شعرای آئینی دست به کار شوند و هیئات مذهبی با برگزاری جشن و سرور درجامعه فرهنگ سازی نمایند.

استاد حوزه علمیه در ادامه گفت: معرفی و احیای غدیر در حقیقت مصداق بارز یاری نمودن دین خداوند است که نباید نسبت به این مساله بی تفاوت باشیم.

فرحزاد تاکید کرد: مناسبت های قبل و بعد  از غدیر هم بسیار مهم است و لازم است از عید قربان تا روز عید غدیر مراسمات بزرگی در سطح شهرها برگزار شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مناسک عید غدیر نیز بسیار مهم است و نباید در این روز بزرگ از اطعام، روزه، صدقه، دید و بازدید، مراسمات جشن؛ عقد اخوت و… غافل شد.