به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، غلامرضا قربان رعیت در گفت‌وگویی اظهار کرد: در ایام عید سعید غدیر خم از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه ایستگاه های صلواتی در حرم مطهر بانوی کرامت برپا و از زائران پذیرایی می کنند.

وی با بیان اینکه از ۳ روز قبل تا ۳ روز بعد از عید غدیر ایستگاه های صلواتی به زائران حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها خدمت رسانی می کنند، افزود: در مجموع ۵ ایستگاه صلواتی در حرم فعال خواهند بود که اولین موکب در روز جمعه ۲۴ تیرماه در صحن جواد الائمه فعال خواهد شد.

مسئول خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت افزود: در روز ۲۶ تیرماه و شب عید سعید غدیر نیز دو ایستگاه صلواتی در صحن جوادالائمه علیه السلام فعال خواهد شد که یک موکب تا ۲۷ تیرماه و دیگری تا ۳۰ تیرماه با توزیع غذای گرم، شربت، شیرینی، اجرای جُنگ کودکانه و توزیع هدایای متبرک از زائران حرم بانوی کرامت پذیرایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در روز عید سعید غدیر نیز دو ایستگاه صلواتی در صحن های پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله و جواد الائمه علیه السلام فعالیت خود را آغاز می کنند که توزیع غذای گرم و ساندویچ از خدمات آنها خواهد بود.