به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم نیایش صبحگاهی از شنبه ۲۲ مردادماه الی چهارشنبه ۲۶ مردادماه هر روز بعد از نماز صبح با قرائت دعای عهد و روز پنج‌شنبه صبح ۲۷ مردادماه مراسم قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی سید علی حسینی نژاد در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

همچنین صبح روز جمعه ۲۸ مردادماه مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نائینی و مداحی مسعود زمانی برگزار می‌شود.

مراسم قبل از ظهر نیز در هفته جاری از شنبه تا پنج شنبه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین ربانی اصفهانی، حسین سعیدیان و محمدرضا حسنی برگزار می‌شود که هر کدام به ترتیب سخنرانی دو روز از هفته را بر عهده دارند و روز جمعه حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل مدرسی به ایراد سخن می‌پردازد.

مراسم قبل از مغرب نیز شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا طباطبایی و مداحی ناصر آبیار، یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادیان و مداحی ناصر آبیار، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام میردامادیان و مداحی سید علی حسینی تبار، سه شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادیان و مداحی قاسم جباری برگزار می‌شود.

همچنین پنج شنبه عصر نیز محفل انس با قرآن کریم همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادیان ، مداحی مهدی تدینی و تلاوت حسین معتمدی، پروینی‌نژاد و اقبالی برگزار می‌شود.

در هفته جاری حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد از شنبه تا پنج‌شنبه در مراسم شب‌های حرم مطهر به ایراد سخن می‌پردازد و به ترتیب یاسین شیخ‌زاده، علی حبیب‌زاده، سید محسن بنی فاطمی، رضا ایزدی، جواد برزگر و علی مالکی نژاد برای زائران حرم مدیحه‌سرایی خواهند کرد.

همچنین در مراسم عزاداری جمعه شب نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اراکی به ایراد سخن و جواد احمدی به مداحی خواهد پرداخت.