به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، جلسه هماهنگیی خادمان موکب آستان مقدس فاطمی پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله سعیدی برگزار و در این مراسم شال خادمی به هادی محمود نژاد به عنوان مدیر این موکب و لباس خادمی به خواهران و برادران خادم موکب حرم مطهر بانوی کرامت اهدا شد.

هادی محمودنژاد معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت در جایگاه مدیر موکب حرم بانوی کرامت طی سخنانی با اشاره به برنامه حرکت کاروان خادمان موکب گفت: حرکت کاروان خادمان موکب دوشنبه ۱۴ شهریور از مقابل حرم مطهر خواهد بود و خادمان موکب بلافاصله پس از ورود به کشور عراق سه شنبه ۱۵ شهریور به نجف اشرف مشرف خواهند شد.

وی افزود: خادمان موکب حرم حضرت معصومه سلام الله علیها چهارشنبه نیز به زیارت کربلای معلی خواهند رفت و از روز پنجشنبه ۱۷ شهریورماه نیز خدمت خود را در موکب حضرت معصومه آغاز خواهند کرد.

مدیر موکب حرم حضرت معصومه(س) با تأکید بر این که ما کاملا تابع مقررات کشور عراق خواهیم بود، اظهار کرد: وظیفه همه خادمان، خدمت به زائران اباعبدالله علیه السلام است و از پرداختن به مسائل فرقه ای، مذهبی و حاشیه ای باید پرهیز شود.

وی همچنین تذکرات لازم برای مسائل امنیتی و حفظ سلامت زائرانی که در موکب حضرت معصومه سلام الله علیه حضور می یابند را به خادمان موکب این آستان مقدس داد.