به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حمید عبدالکریمی در گفت و گویی با اشاره به خدمات حرم مطهر بانوی کرامت به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از نیازهای مهم زائران اسکان است که در این راستا زائرسرای کوثر واقع در صحن جواد الائمه علیه السلام حرم مطهر بانوی کرامت با ظرفیت ۳۴۰ نفر در اختیار زائران خواهر و برادر قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه استفاده از زائرسرای کوثر نیاز به ثبت نام دارد، افزود: ثبت نام زائر سرا هر شب از ساعت ۲۱ انجام می گیرد و زائر سرا از ساعت ۱۱ شب پذیرای زائران است.

رئیس اداره خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت افزود: به خاطر حجم بالای زائران اربعین حسینی در شهر مقدس قم شبستان نجمه خاتون نیز با ظرفیت هزار و ۵۰۰ نفر به اسکان زائران اختصاص یافته و زائران می تواند از ساعت ۱۰ شب تا ۱۰ صبح در این مکان به استراحت بپردازند؛ همچنین شبستان نجمه خاتون عصرها نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۸ برای استراحت زائران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای رفاه بیشتر زائران واحد های خدمات سالمندان، امانت داری، شارژ موبایل و کفشداری نیز ساعات و دفاتر خدمت رسانی خود را افزایش داده اند.