به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، قربان رعیت در گفت و گویی اظهار کرد: به همت واحد رفاه زائر حرم مطهر در ایام پایانی ماه صفر از ۲۱ شهریور تا ۵ مهر ۶۶ هزار و ۵۰۰ پرس میان وعده و ۹۱ هزار پرس غذای گرم در ایستگاه‌های صلواتی حرم مطهر بانوی کرامت توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ تغذیه در وعده‌های اصلی و میان وعده‌ها در حرم مطهر توزیع شده است، گفت: در ایام پایان ماه صفر ۴ ایستگاه صلواتی در حرم مطهر بانوی کرامت برپا شده که بیشترین خدمات در ایستگاه مدیریت حرم مطهر در صحن جواد الائمه علیه السلام ارائه شده است.

مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: موکب حوراء الزهرا در سالروز رحلت پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله و سالروز شهادت امام رضا علیه السلام در صحن جواد الائمه علیه السلام، موکب مدرسه علمیه رشد در سالروز شهادت امام رضا علیه السلام در صحن پیامبر اعظم و موکب خدمات سالمندان حرم مطهر در سالروز شهادت امام رضا علیه السلام در صحن جواد الائمه علیه السلام به زائران خدمت رسانی داشتند.

وی افزود: همچنین در این ایام مهمانسرای حرم مطهر بانوی کرامت نیز فعال بوده و بخشی از زائران با دریافت فیش در مهمانسرای حرم مطهر پذیرایی شدند.