به اطلاع میرساند، موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه، متعلق به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، در نظر دارد فروش محصول پسته خندان درجه یک و دهن بست ، از طریق برگزاری مزایده عمومی، به فروش برساند؛ لذا با عنایت به برنامهریزی انجام شده، اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند ضمن بازدید از محل و ارزیابی با در نظر گرفتن شرایط ذیل، قیمت پیشنهادی خود را به موسسه ارسال نمایند.
شرایط عمومی مزایده
- شرکت کننده در مزایده تأييد مينمايد كه از هر آنچه که به اجرای مزایده مربوط میباشد اعم از موضوع و محل مزایده ، شرایط آب و هوا، دستمزد کارگران، مقررات بهداشتی، ایمنی، حفاظت فني و فردی، بیمه، مالیات، عوارض، تمام كسور قانوني و قوانین حاکم بر موضوع مزایده ، جرايم احتمالي و … کاملاً مطلع میباشد .
- تحویل و دریافت اسناد از از تاریخ ۲۵/۰۷/۱۴۰۱ به مدت ۷ روز کاری ( پایان وقت اداری روز سه شنبه۰۳/۰۸/۱۴۰۱) خواهد بود.
- روش دریافت اسناد از طریق مراجعه حضوری متقاضی به دبیرخانه مؤسسه و سایت آستان مقدس میباشد
- تحویل اسناد تکمیل شده و قیمت اعلامی به مؤسسه باید در پاکت در بسته و از طریق پست و یا با مراجعه حضوری و تحویل به دبیرخانه مؤسسه انجام گردد. آدرس دریافت و تحویل حضوری و یا ارسال پستی اسناد ” قم، خیابان انقلاب، خیابان شهیدان شاهرودی، پژوهشکده علامه طباطبایی (مجتمع اداری آستان مقدس)، طبقه ۳ دبیرخانه مؤسسه” میباشد .
- قيمتها و پیشنهادهای ارائه شده میبایست تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۱ معتبر باشد.
- پیشنهادهای واصله حداکثر ۵ روز پس از پایان مهلت ارسال مدارک در محل مؤسسه زائر بررسی و نتایج اعلام خواهد شد . انصراف از شرکت در مزایده باید قبل از بازگشایی پاکتها صورت پذیرد . پس از اعلام پیشنهادها در کمیسیون معاملات ، نفر اول مكلف است حداكثر ظرف مدت پنج روز كاري پس از دعوت ( تلفنی یا کتبی ) در صورت نیاز به انعقاد قرارداد به دبیرخانه مؤسسه زائر (به آدرس فوقالذكر) جهت امضاء قرارداد و یا انجام تعهدات مراجعه نمايد؛ در غير اين صورت سپرده وي به نفع مؤسسه زائر ضبط و از نفر دوم دعوت به عمل خواهدآمد. درصورت عدم مراجعه نفر دوم ظرف مدت پنج روز كاري پس از دعوت، سپرده وي نيز به نفع مؤسسه زائر ضبط خواهد شد .
- فروش به صورت نقدی بوده و خریدار میبایست حداکثر تا یک هفته نسبت به واریز تمام وجه قرارداد اقدام نماید . خریدار میبایست حداکثر تا ۷ روز پس از تکمیل وجه نسبت به خروج پسته از انبار مؤسسه اقدام نماید .
- به پيشنهادات واصله به صورت ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا و ضمانتنامه شرکت در مزایده ترتيب اثر داده نخواهد شد.
- مبلغ تضمین شرکت در مزایده ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد که به صورت واریز وجه نقد به شماره حساب ۵۲۰۲۱۷۲۴۱۱۷۵۲ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به نام مؤسسه فرهنگی و اقتصادی زائر کریمه مورد قبول می باشد . سپرده شركت كنندگان به جزشركت كنندگان اول ودوم بعد از برگزاري مزایده و بازگشایی پاکت ها به ايشان مسترد خواهد شد
- مؤسسه زائر در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است .
- کلیه کسورات قانونی مربوط و هزینه درج آگهی به عهده برنده مزایده میباشد .
- حجم عملیاتی موضوع قرارداد تا سقف ۲۵% قابل تغییر اعم از کاهش یا افزایش میباشد و برنده مزایده موظف به تبعیت از آن است.
- کلیه هزینه های نیروی انسانی ، ماشین آلات ، بارگیری ، حمل و تخلیه و …. به عهده خریدار بوده که در قیمت اعلامی لحاظ گردیده است .
- قیمت پیشنهادی تا پایان قرارداد ، معتبر بوده و تحت هیچ شرایطی تغییری نخواهد کرد و هرگونه کاهش جهانی و یا داخلی قیمت جنس و یا افزایش در نرخ كرايهها، دستمزد کارگران، نرخ انواع بیمه، نرخ مالیات و هرگونه عوارض متعلق به این مزایده به عهده برنده مزایده است .
- تحویل جنس خریداری شده به برنده مزایده در محل تعیین شده توسط موسسه خواهد شد.
- متقاضیان محترم براي كسب اطلاعات بيشتر و هماهنگی بازدید ميتوانند با شماره تلفن 09125530280 ( واحد بازرگانی- جناب آقای اسماعیلی طبا ) تماس حاصل فرمایند .