بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ الله أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

بار دیگر دست پلید جنایتکاران اسلام ستیز آمریکا و اسرائیل از آستین تروریستهای دست پروده شان بیرون زده و سفاکانه خون پاک زائران حریم مطهر امین ولایت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ را بر زمین ریخت.

دشمنان اسلام و ایران عزیز، که از بروز نشانه های توسعه و پیشرفت نهضت مقدس جمهوری اسلامی و رهبری امامین انقلاب عصبانی و کلافه هستند تمام توان خود را به کار بسته اند تا با جنایت سبوعانه ای چون این حادثه تروریستی و ایجاد اغتشاشات پراکنده بر تنه تنومند درخت انقلاب اسلامی زخم وارد کنند.

بی تردید خون مطهر شهدای آستان مقدس احمدی و محمدی در رگهای مردم غیور و بصیر ما جریان یافته و به هیچ عنوان پایمال خائنین و منافقین قرار نخواهد گرفت. خون این شهیدان مظلوم روشنگر و راهنمای فریب خوردگان خواهد شد و عزم ما را برای حضور جان برکف در مسیر خدمت به اهلبیت علیهم السلام، تا ظهور منجی عالم بشریت بیش از پیش جزم خواهد نمود.

این جانب حرکت وحشیانه ‌ی تروریستها، در حرم پاک شاهچراغ را به شدت محکوم نموده و پیگیری و مجازات سخت برای عاملان، آمران و زمینه سازان این دست جنایات را از مسئولین خدوم جمهوری اسلامی خواستارم.

همچنین ضمن همدردی با خانواده های شهدای این حادثه، صبر و اجر برای ایشان و شفای عاجل برای مجروحان را از خداوند متعال طلب میکنم.

امام جمعه و تولیت آستان مقدس قم

سید محمد سعیدی