به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۴ تا ۲۰ آبان ۱۴۰۱ مصادف با سالروز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه سلام الله علیها از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه مصادف با سالروز رحلت شهادتگونه بانوی کرامت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد، یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام شاهرودی، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا حسنی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی خادمی برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه در سالروز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه سلام الله علیها با سخنرانی حجت الاسلام احمد لقمانی و مداحی محمدحسین پویانفر، یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدحسین صدر، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسن بابائیان، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد رضوی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام زهیر دهقانی و مداحی محمدی پور برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت شنبه مصادف با شام رحلت شهادت گونه بانوی کرامت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی، مداحی مهدی رسولی، شعر خوانی صابر خراسانی و اجرای مراسم شمع گردانی خادمان حرم مطهر برگزار می شود و از یکشنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین فرحزاد، حسینی قمی، تراشیون، رفیعی، حسینی اراکی و آیت الله عباس کعبی خواهد بود و پنجشنبه با مداحی سیدجواد میرجعفری برگزار می‌شود.

در هفته پیش رو پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای علی مالکی نژاد، پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای سیدجواد میرجعفری و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و قرائت دعا و مداحی سیدعلی حسینی نژاد و جمعه عصر ساعت ۱۸:۱۵ قرائت زیارت آل یاسین با صدای محمدی پور برگزار خواهد شد.