به گزارش پایگاه خبری استان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، کرسی هفتگی قرائت و آموزش قرآن کریم ویژه زائران و مجاوران آستان مقدس بانوی کرامت به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها برگزار می شود.

این محفل قرآنی هر هفته همزمان با شامگاه روزهای سه شنبه پس از مراسم دعای توسل در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.

در این محفل قرآنی نوجوانان و جوانان حافظ و قاری قرآن کریم تربیت یافته مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها با هدف آموزش قرائت و تلاوت به عموم زائران و مجاوران آستان مقدس بانوی کرامت آیات قرآن کریم را قرائت می‌کنند و زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها نیز تلاوت های خود را تصحیح کرده و مهارت های تلاوت، روخوانی، روانخوانی و قرائت قرآن کریم را فرا می گیرند.

مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها در ترم جاری در حال تربیت بیش از ۲ هزار حافظ و قاری نوجوان و جوان قرآن کریم است و تربیت مداح تراز انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های مرکز قرآن و حدیث برای کودکان و نوجوانان است.

لازم به ذکر است، گروه قرآنی فاطمی متشکل از نوجوانان و جوانان قاری، حافظ و مداح قرآن کریم در مناسبت های مختلف در بقاع متبرکه مساجد و محافل مذهبی برنامه های متنوع قرآنی و مداحی برای گروه های مختلف اجرا می کنند.