به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام الله علیها، امور فرهنگی خواهران حرم بانوی کرامت، به مناسبت ایام فاطمیه، ویژه برنامه‌‌ اردوهای بصیرتی را با عنوان «یادگار مادری» و با محوریت جنگ شناختی ویژه دانش‌آموزان، از ۱۹ آذرماه تا ۵ دی‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها و صحن صاحب الزمان(عج) برگزار می‌شود.

برنامه‌های شبستان حضرت زهرا سلام‌ الله ‌علیها شامل سخنرانی بصیرتی ویژه نوجوان، با حضور کارشناسان مطرح، اجرای تئاتر برشی از زندگی حضرت فاطمه سلام‌ الله ‌علیها، حضور در بالکن صحن صاحب الزمان(عج) برای بازدید از نمایشگاه، با موضوع جنگ شناختی و نماز جماعت می‌باشد.

غرفه نمایش مظلومیت حضرت زهرا سلام ‌الله ‌علیها و بیان این موضوع که این‌ مظلومیت‌ها ماحصل جنگ شناختی دشمن در آن زمان بوده است، یکی از غرفه‌‌های نمایشگاه جنگ‌شناختی است.

غرفه نمایش زن معاصری که مورد بمباران انواع هجمه‌های جنگ نرم و جنگ شناختی واقع شده است؛ غرفه وحدت بین زنان ایرانی در اقوام مختلف ایرانی که یکی از راهکارهای مبارزه با جنگ شناختی است؛ غرفه معنویت و ارتباط با خدا که دومین راهکار مبارزه با جنگ شناختی معرفی شده است، از دیگر غرفه‌‌های این نمایشگاه است.

غرفه دیگر، غرفه خودباوری و مبارزه با خود تحقیری است که سومین راهکار مبارزه با جنگ شناختی است؛ غرفه آخر نیز به معرفی زن الگوی تمدن ساز است، می‌پردازد.

یادآور می‌شود، مدیران و مربیان مدارس برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت‌نام از طریق لینک https://astanehmehr.amfm.ir/yadegare_madari/ اقدام کنند.