به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار اکبر ابدالی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد با بیان اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها برای عمل به وظیفه از هیچ تلاشی دریغ نکردند، اظهار کرد: این سیره و رفتار حضرت زهرا سلام الله علیها و اهل بیت علیهم السلام برای ما درس آموز است و باید از آن الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما است که بار از دوش دولت و رئیس جمهور برداریم و برای دولت هزینه درست نکنیم، گفت: رئیس جمهور ما تلاش بی وقفه ای دارد و همه مدیران و مسئولان هم باید از رئیس جمهور الگوبرداری کنند و عافیت طلبی را کنار بگذارند تا کارها خوب پیش برود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه اساس نگاه مسئولان باید خدمت به مردم باشد، گفت: شهر مقدس قم ویژگی هایی دارد که سایر شهرها ندارند، این شهر حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، مسجد مقدس جمکران و مدیریت حوزه های علمیه را در خود جای داده و خاستگاه انقلاب است بنابراین خدمت به مردم این شهر مقدس باید با نگاه به فرهنگ این شهر خاص باشد.

وی با تأکید بر اینکه قم باید صادر کننده پوشاک اسلامی به سایر نقاط کشور و حتی جهان اسلام باشد، گفت: سوغات قم اگر در خوردنی ها سوهان و در امور معنوی زیارت حرم بانوی کرامت و حضور در مسجد مقدس جمکران است در صنایع هم باید چیزی باشد که متناسب این شهر باشد و اقداماتی در این راستا در حال انجام است.

سعیدی با بیان اینکه همه کارهای ما باید پیوست فرهنگی داشته باشد، افزود: اگر می خواهید ریل عوض کنید باید ابعاد اجتماعی آن هم در نظر گرفته شود و مردم توجیه شوند تا کارها سالم و ریشه ای انجام شود و تداوم داشته باشد.