به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، بخش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها آستان مقدس بانوی کرامت با هدف تربیت کودکان، نوجوانان و جوانان قرآنی به صورت مجازی دوره های آموزشی حفظ، قرائت، مداحی، تفسیر، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را با عنوان «الفبای مهربانی» برای گروه های سنی ۸ تا ۱۸ سال برگزار می‌کند.

علاقه مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی از سراسر کشور بدون محدودیت می‌توانند از طریق سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس https://qhkarimeh.ir شرکت کنند.

واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث همچنین در راستای آشنایی هر چه بیشتر خانواده ها با اصول آموزشی تربیت فرزند قرآنی ( تربیت فرزند حافظ و قاری قرآن کریم) دومین نشست مجازی آموزشی اصول تربیت فرزند قرآنی را با حضور خانواده های قرآن آموزان بخش مجازی مرکز در ترم پاییز به صورت برخط برگزار کرد.

در این نشست که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی قاسمی حافظ، مرتل قرآن و استاد مرکز برگزار شد، وظایف خانواده‌ها درقبال تربیت فرزند قرانی حافظ و قاری قران کریم مورد بررسی قرار گرفت، تبیین شد و اضافه بر این در این زمینه با هدف افزایش کیفیت و کارایی برنامه های آموزشی با خانواده‌های قرآن آموزان تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست۶۰ نفر از خانواده های قرآن آموزان از استان های مختلف کشور شرکت کردند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان به ثبت نام در دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث می توانند به صورت مجازی و تلفنی در دوره های قرآنی و معارفی مرکز ثبت نام کنند.