به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، ایام فاطمیه و بازدید خادمان سفیران کریمه از مناطق مختلف شهر و دیدار با خانواده های مختلف، موجب شد که در قالب این برنامه با خانواده یکی از خدام افتخاری آستان مقدس بانوی کرامت آشنا شویم که در زندگی خود ویژگی های جالب و کم‌‌نظیری دارند.

بانوی خادمی که برای خود داستان جالبی دارد، داستانی که ریشه در سبک زندگی خادمی و فاطمی دارد؛ داستانی که نه برنامه‌ریزی برای کاروان سفیران کریمه بلکه عنایت بانوی کرامت سبب ساز این آشنایی بود.

زهرا ناد علی، بانوی خادمی که ۹ سال از عمر خویش را در کتابخانه سیار شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها مشغول خدمت رسانی به زائران و مجاوران آستان مقدس بانوی کرامت بوده است.

بانوی خادمی که بازدید خادمان کاروان سفیران کریمه اهل بیت سلام الله علیها پای او را به مصاحبه ما باز کرد و او را به قهرمان داستان مصاحبه ما تبدیل کرد و او را در متن توجه ها قرار داد.

بانوی خادمی که در ایام فاطمیه توفیق داشتیم به همراه کاروان سفیران کریمه برای عیادت و سرکشی به منزل ایشان برویم و برایش پرچم آستان ملک پاسبان بانوی کرامت را به یادگار ببریم، پرچمی که سبب باز شدن درب یکی از صحن های معنوی آستان مقدس بانوی کرامت به منزلش شد؛ پرچمی که تبدیل به قابی یادگاری از حرم مطهر بانو فاطمه معصومه سلام الله علیها در منزل این خادم شد.

بانوی خادم داستان ما از روزهای سختی برایمان روایت می کند که در حسرت داشتن فرزند، کبوتر دلش به آسمان ها پر می کشید از روزهایی برایمان می گوید که در کتابخانه سیار شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها مشغول خواندن کتاب برای بچه ها بود.

کتابخانه ای که رو به ضریح است و قبله گاهش ضریح زیبای آستان مقدس بانوی فاطمی است.

زهرا نادعلی بیان می‌کند: روزهای بسیار سختی برای من بود بچه ها در سنین مختلف به کتابخانه می آمدند و از من کتاب به امانت می گرفتند، هر کودکی که برای گرفتن کتاب به قفسه های کتابخانه و محل خدمت من نزدیک می شد یک نگاهم به چهره پر از لبخند، زیبا و بازیگوش کودک بود و نگاه دیگرم به ضریح آستان مقدس ملک پاسبان بانوی کرامت.

دلم نجواگر دعا و نیایش بود که « ای ولی نعمت مردمان کویر نشین قم و ای فاطمه گمشده در مدینه و پیدا شده در مدینه قم هیچ کسی از درب کریمان و کریمه دست خالی باز نمی گردد، دامن من را نیز به مهر کودکی روشن کن».

او می‌گوید من از بانو کودکی میخواستم اما بانو دامنم را به چهار فرشته آسمانی زینت داد.

خانم نادعلی ادامه می دهد: من از بانو کودکی میخواستم که عشق و محبتم را به او نثار کنم و عصایی باشد دستگیر برای دوران پیری و تنهایی؛ اما از آنجایی که کریمان و کریمه شهر قم دستی را خالی بر نمی گردانند و این عزیز که ایتها العزیز شهر قم است، ظرف مرا لبریز از رحمت کرد و به عوض کودکی، دامنم را به چهار فرشته رحمت زینت داد. بله این بانوی کریمه شهر قم بود که پس از ۱۶ سال چهار فرشته به من عنایت کرد.

او ادامه می دهد: قرار من با بانو این بود که اگر خداوند دختری به من عنایت کند به رسم نوکری و ادب خدمت نام او را معصومه می گذارم، اما بانو ظرف مرا از رحمت فاطمی لبریز کرد من نیز سعی کردم ادب خدمت به جا آورم و از سفره القاب فاطمی نام دختران خود را انتخاب کردم و این چنین خانه من با چهار فرشته رحمت به نام های معصومه، هانیه، مطهره و ریحانه در ایام فاطمیه زینت یافته است.

خانم نادعلی فرزندانش را بهترین هدیه ای می داند که بانوی کرامت می توانست به یک خادم عنایت کند

مادر چهار قولوها، کمک به زوج های جوان برای فرزند اوری، حمایت از زوج های جوان برای تامین هزینه های فرزندان و کمک به زوج های جوان برای تربیت فرزندان شایسته در مسیر سربازی برای امام زمان(عج الله) و فراهم کردن بستر حمایت های مادی و معنوی از خانواده ها و زوج های جوان را مهم ترین رسالت مسئولان عنوان کرد.

وی یادآورشد: حمایت های مسئولان نقش مهمی در ترغیب زوج های جوان برای فرزند آوری دارد و مسئولان باید تا حد ممکن بستر فرزنداوری و فرزند پروی را برای خانواده ها و زوج های جوان فراهم کنند تا ایران برای ظهور و در مسیر سبز ظهور جوان و شاداب بماند؛ چرا که اگر می خواهیم در فصل سبز ظهور، ایران عزیر ما جوان بماند و جوان باشد باید تمام امکانات را به بهترین شکل برای فرزند آوری و فرزند پروری در اختیار نسل جوان و خانواده ها قرار دهیم؛ جامعه جوان، متدین و با تقوا از مهم ترین ویژگی های مدینه فاضله اسلامی و جامعه متعالی اسلامی است.