به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۳ تا ۹ دیماه ۱۴۰۱ همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت، شنبه با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی اشراقی، یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمداسماعیل خورشیدی، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام بهاء الدین ضیائی و مداحی حسین اردستانی، چهارشنبه و پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسن نوراللهی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالله توانا برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام جواد اسماعیلی نیا، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت اسلام علی اصغر ظهیری و مداحی محمود ابرنجین و علی اصغر اسکندری، چهارشنبه در قالب محفل روایتگری شهدا با حضور محمدتقی ارزندی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد دهدشتی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام تکیه ای برگزار می شود.

مراسم معارفی بعد از نماز مغرب و عشاء شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین عبدالحسین بندانی نیشابوری، علیرضا پناهیان به مدت دو شب، سیدحسین مؤمنی و حیدری کاشانی و مداحی جواد برزگر، سیدرضا تحویلدار، سیدمهدی میرداماد، حسن شالبافان و عباس حیدرزاده، پنجشنبه با سخنرانی آیت الله محسن اراکی و مداحی مهدی سلحشور و جمعه با سخنرانی آیت الله عباس کعبی برگزار می شود.

سه شنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها نیایش صبحگاهی حرم بلافاصله بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت الاسلام صادق انواری برگزار می شود و بعد از نماز ظهر نیز مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد دارستانی و مداحی رضا ایزدی برگزار می شود.

پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و بعد از نماز عشا دعای کمیل با نوای سیدعلی حسینی نژاد و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان و جمعه عصر قرائت زیارت آل یاسین با صدای محسن قاسمی خواهد بود.