به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، افتتاح «دوره تربیت مربی مجازی تجوید» روز گذشته در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (س) برگزار شد.

این دوره به صورت مجازی و شبیه‌سازی مباحث مرتبط با رشته تجوید را به فراگیران آموزش می دهد.

در این دوره مجازی کشوری، فراگیران خواهر و برادر از استان های مختلف کشور شرکت کرده‌اند.

اموزش مباحث مرتبط با اصول و فنون کلاس داری، اصول جذابیت و جذاب سازی کلاس های مرتبط با رشته تجوید، بیان نکات مرتبط با ترجمه و مفاهیم، آموزش روش تدریس رشته تجوید، معرفی منابع آموزشی رشته تجوید، آموزش اصول کلاس داری عملی و فنون تدریس مجازی رشته تجوید از مهم ترین مباحثی است که در این دوره به فراگیران آموزش داده خواهد شد.

در این دوره به مدت یک ماه و نیم در مدت دو ساعت در روز نکات مرتبط با رشته تجوید را با حضور اساتید مختلف به فراگیران آموزش داده می شود.

آیین افتتاح این دوره غروب روز گذشته به صورت مجازی برگزار شد و فراگیران حاضر در این دوره همه روزه در بستر فضای مجازی از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ میزبان اساتید خواهند بود.

این دوره به همت واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها با هدف ارتقای سطح کیفیت آموزش رشته تجوید به صورت مجازی از سوی مربیان برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است، ثبت نام دوره های حضوری مجازی، آنلاین آفلاین ،مطالعاتی و تلفنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها از ۲۴ دی ماه آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت کلاس ها ادامه دارد .

یادآوری می شود، کلاس های ترم زمستان مرکز قرآن و حدیث از ۸ بهمن ماه آغاز خواهد شد.

.