به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حمزه رمضانی در گفت و گویی از شرکت تیم های فوتسال و والیبال آستان مقدس بانوی کرامت در مسابقات ورزشی دستگاه‌های اجرایی استان قم خبر داد.

وی با بیان اینکه این حضور برای اولین بار صورت گرفت، افزود: تیم فوتسال آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با صعود از دور مقدماتی در مرحله حذفی برابر تیم اول این مسابقات از دور مسابقات حذف و با توجه به کسب معیارهای هیأت فوتبال استان قم موفق به کسب کاپ اخلاق این مسابقات شد.

مسئول مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: همچنین تیم والیبال آستان مقدس بانوی کرامت نیز در دور مقدماتی حذف و موفق به حضور در میان تیم های برتر این مسابقات نشد.

وی افزود: به همت مجموعه تربیت بدنی آستان مقدس بانوی کرامت هر ساله در دهه فجر یک دوره مسابقات ورزشی مخصوص خادمان رسمی آستان مقدس بانوی کرامت و خانواده های آنان و در دهه کرامت یک دوره مسابقات ورزشی ویژه خادمان رسمی، خانواده های خادمان رسمی و خادمان افتخاری برگزار می شود که امسال نیز این مسابقات دنبال خواهد شد.

رمضانی گفت: آستان مقدس بانوی کرامت بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ متر فضای ورزشی دارد که شامل ۱۵۰۰ متر سالن سرپوشیده و فضای اختصاصی برای ورزش‌های فوتسال، والیبال و پرورش اندام، هزار متر زمین چمن و ۲ هزار متر استخر سرپوشیده همراه با سونای خشک و بخار، جکوزی، استخر و موارد دیگر می‌شود.