به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مجموعه‌ای از محمل‌های اطلاعاتی مرتبط با بانوی کرامت را در کتابخانه دیجیتال خود با عنوان گنجینه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بارگذاری کرده است.

این گنجینه شامل کتاب، مقاله، پایان نامه، سایر منابع چاپی فارسی و غیرفارسی، منابع صوتی وتصویری، نرم افزار، عکس و منابع سه بعدی می شود.

گفتنی است تاکنون ۲۱۴ کتاب، ۸۱۷ مقاله، ۵۴ پایان نامه، ۸۴۴ فایل صوتی، ۱۹۷ فایل تصویری سخنرانی و فیلم مستند، ۲۹۲ منبع تحت عنوان سایر منابع چاپی، ۱۳۸ فایل سه بعدی، ۸۰ عکس، ۸۳ نرم افزار و ۱۷ منبع از سایر منابع چاپی لاتین و دیگر زبان‌ها در گنجینه حضرت معصومه سلام الله علیها به صورت الکترونیک بارگذاری شده است که بخشی از این منابع به صورت فیزیکی نیز در کتابخانه فاطمی موجود است.

علاقمندان برای دسترسی و مطالعه این منابع می توانند به نشانی اینترنتی www.lib.amfm.ir مراجعه و مطلب مورد نظر خود پیرامون شخصیت، سبک زندگی و سایر ابعاد زندگی حضرت معصومه سلام الله علیها و همچنین حرم شناسی، قم شناسی و موارد مربوط به شهر مقدس قم را در این گنجینه جست‌و جو و استفاده کنند.