به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها همزمان با نوبت عصر روزهای شنبه کلاس فوق برنامه آموزش مجازی را با محوریت بیان نکات تفسیری قرآن کریم برای فراگیران بخش مجازی برگزار می‌کند.

کارگاه تفسیر ترتیبی هر هفته روزهای شنبه از ساعت ۱۹ به صورت آنلاین در کانال مجازی «در جوار کریمه» برای قرآن آموزان برگزار می شود و حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله راسل نکات تفسیری سور مختلف قرآن کریم را برای قرآن آموزان بیان می‌کند و در حال حاضر نکات تفسیری سوره فلق برای قرآن آموزان در حال تبیین است.

علاقه مندان برای حضور در این کلاس از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/saman2/najm-group می توانند در این کلاس فوق برنامه شرکت کنند و با توجه به محدودیت اتاق های اسکای روم اولویت حضور در این کلاس با کسانی است که به صورت مستمر در این کارگاه شرکت کرده‌اند.

یادآوری می شود، مرکز قرآن و حدیث دوره های تفسیر قرآن کریم را به صورت مجازی، آنلاین و آفلاین برای علاقه مندان برگزار می کند و علاقه‌مندان از سراسر کشور بدون محدودیت زمان و مکان با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث می‌توانند در این دوره ها شرکت کنند.