به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در جلسه درس اخلاق مدیران آستان مقدس بانوی کرامت که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف، اظهار کرد: ابی العلاء در روایتی می گوید به امام صادق علیه السلام عرض کردم که آیا زمین روزی بدون امام باقی می ماند؟ حضرت فرمودند زمین بدون امام نمی ماند.

وی افزود: در روایتی از امام صادق علیه السلام روایت شده است که به برکت وجود مقدس امام زمان عجل الله فرجه الشریف مردم روزی می خورند و چون ایشان وجود دارند آسمان و زمین برپا است؛ به تعبیر دیگر سفره پر برکت هستی که گسترده شده است به اعتبار وجود مقدسی است که در هر زمان وجود دارد و بقیه به طفیل وجود او مرزوق و متنعم هستند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: غیر از اینکه آنچه داریم از امام زمان عجل الله فرجه الشریف است خود همین اعتقاد به اینکه مولا و مدیری داریم که همین الان به برکت وجود او، خدا بلایا را از زمین دور می کند و نعمت هایش را فرو می فرستد یک حالت امید در انسان ایجاد می کند که ارزشمند است.

وی با بیان اینکه افرادی که این امید را ندارند برای خود با خیالات خود امیدسازی می کنند، گفت: در دنیایی چنین پر تلاطم اگر کسی فکر کند که اگر بمیرد چیزی وجود ندارد دچار افسردگی می‌شود و اقداماتش برای خودش و همه مردم خطرناک خواهد بود اما ما که اعتقاد داریم این ظلم‌ها روزی برطرف می‌شود و مستکبران از صحنه خارج می‌شوند رفتارمان هم متفاوت خواهد بود.

سعیدی با بیان اینکه خداوند شعبه‌ها و نمونه‌هایی از حکومت مهدوی را قبل از ظهور به ما نشان می‌دهد، افزود: نگاه منتظران این است که روزی کل جهان یک حکومت، پرچم و سرود داشته باشند و باید خود را با این نگاه تطبیق دهیم و آماده کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند رزق هایی به ما داده و محافظت از برخی از آنها را به خود ما سپرده است، گفت: نعمت ولایت و حکومت امام و نائب امام از نعمت‌هایی است که خداوند به برخی می‌دهد و محافظت از این نعمت نیز بر عهده خود مردم است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: امنیت یک رزق است که خدا می دهد ولی مراقبت از این نعمت به خود ما سپرده شده است؛ همانطور که سلامتی، مال و آبروی مردم و جوانان و نوجوانان همگی از نعمت هایی است که به انسان داده شده ولی نیاز به مراقبت دارند.