به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با راه اندازی کانال «حفظ فاطمی» خدمات نوین آموزشی را به فراگیران رشته حفظ ارائه می‌کند.

فراگیران رشته حفظ از سراسر کشور و در سطح بین الملل با عضویت در این کانال می توانند با اصول و روش های حفظ قرآن به صورت علمی و عملی آشنا شوند.

آموزش نکات ناب در زمینه حفظ قرآن، آموزش اصول و روش های حفظ قرآن کریم، آموزش شیوه های تدریس در کلاس حفظ و درج نکات اخلاقی و انگیزشی از مهم ترین مباحثی است که در این کانال آموزشی به فراگیران آموزش داده می شود.

برنامه دهی و برنامه‌ریزی برای حافظین از دیگر خدماتی است که در این کانال به حافظان ارائه می شود.

ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه خانواده و همچنین ارائه خدمات مشاوره در زمینه حفظ با توجه به توانمندی های افراد از دیگر خدمات این کانال به فراگیران است که از سوی اساتید مرکز قرآن و حدیث به فراگیران ارائه می شود.

فراگیران از سراسر کشور با عضویت در این کانال به آدرس https://eitaa.com/qhhifz می توانند از خدمات آموزشی مرکز قرآن و حدیث در رشته حفظ قرآن بهره مند شوند.

لازم به ذکر است،علاقه‌مندان رشته‌های قرآنی و معارفی با ثبت نام در بخش آموزش مجازی و آموزش غیر حضوری، مجازی، تلفنی و مطالعاتی بدون محدودیت زمان می‌توانند در دوره های قرآنی و معارفی مرکز شرکت کرده و پس از گذراندن دوره و کسب موفقیت و نمره قبولی در امتحان می‌توانند گواهینامه پایان دوره از مرکز قرآن و حدیث دریافت کنند.