به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، دومین گردهمایی اساتید، قرآن آموزان و خانواده های قران اموزان واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث به صورت مجازی با هدف جمع بندی نتایج برنامه‌های آموزشی فراگیران به صورت مجازی همزمان با روزهای پایانی اسفندماه برگزار شد.

بررسی نتایج برنامه‌هاي آموزشی و همچنین تعامل خانواده‌ها با اساتید و قرآن‌آموزان در موفقیت برنامه‌های آموزشی حضوری و مجازی، ایجاد ارتباط و تعامل مستمر برای تاثیرگذاری در امور آموزشی، قرآنی و تربیتی از مهم ترین اهداف و محورهای برگزاری این نشست و گردهمایی مجازی بود.

این نشست مجازی با حضور خانواده‌ها، اساتید و ۱۵۰ قرآن آموز خواهر و برادر واحد مجازی برگزار شد.

پاسخگویی به پرسش های فراگیران و خانواده های آنها و همچنین سخنرانی و بیان نکات با محوریت مباحث اموزشی، اهداف آموزش قرآن، اهداف حفظ و قرائت قرآن کریم در جامعه اسلامی و ارائه خدمات مشاوره ای به خانواده با هدف تربیت فرزندان صالح و قرآنی از برنامه های انجام شده در این گردهمایی مجازی آخر سال بود.

لازم به ذکر است، واحد آموزش مجازی برنامه‌های آموزشی حفظ، قرائت قرآن کریم و برنامه های مداحی و محافل معارفی را به صورت آنلاین و آفلاین برای قرآن آموزان علاقه مند در سراسر کشور برگزار می کند.