به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، غلامرضا قربان‌رعیت در گفت‌وگویی خبری با اشاره به خدمات ارائه شده در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در زائرسرای کوثر هر شب بیش از ۴۰۰ نفر خانم و آقا اسکان داده می‌شوند که در وعده سحری نیز با پک‌های آماده ساده از آنان پذیرایی می‌شود.

وی افزود: زمان پذیرش در زائر سرای کوثر ساعت ۲۱ هر شب است و اسکان زائران نیز از ساعت ۲۲ آغاز می‌شود.

مسئول رفاه زائر حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) یادآور شد: در شبستان نجمه خاتون(س) و بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) نیز هر شب حدود ۱۵۰۰ خواهر و برادر اسکان داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۳۰ خادم هر شب در امر اسکان زائران درحال خدمت‌رسانی هستند، گفت: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا صبح روز هشتم فروردین‌ماه بیش از ۲۳ هزار زائر در حرم مطهر بانوی کرامت اسکان داده شده‌اند.

وی ادامه داد: ستاد اسکان میراث فرهنگی و گردشگری و ستاد اسکان آموزش و پرورش با واحد رفاه زائر حرم مطهر همکاری مستمر دارند و مراجعین با راهنمایی این واحد به مکان‌های اسکان در سطح شهر راهنمایی و اسکان داده می‌شوند.

وی افزود: تامین اسکان در حسینیه‌ها و مساجد نیز با محوریت دفتر شورای هیئات مذهبی استان و همکاری واحد رفاه زائر حرم بانوی کرامت درحال انجام است.

مسئول واحد رفاه زائر در پایان گفت: کمک به در راه ماندگان در این واحد هم در شیفت صبح و هم در شیفت عصر به صورت مداوم در حال انجام است.