به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام الله علیها، مراسم معنوی و باشکوه «مهمانی ملکوت، شبی با حرم» ویژه دختران دهه هشتادی ۱۳ تا ۱۷سال، همراه با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب، در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این مراسم در شب پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و علاقمندان باید برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://astanehmehr.amfm.ir/mehmanimalakout_402/ مراجعه کنند.

فرآیند پذیرش در این مراسم معنوی از ساعت ۲۰ تا ۲۳ روز ۱۷ فروردین‌ماه برای افراد ثبت‌نام کننده انجام و سپس دختران نوجوان، طبق رده سنی گروه‌بندی می‌شوند و زیر نظر مربی به انجام بازی‌های فکری و سرگرمی می‌پردازند.

از ساعت ۲۳ نیز مراسم به طور رسمی با قرائت قرآن و پخش سرود ملی آغاز می‌شود و سپس هم‌خوانی سرود به منظور عرض ارادت به محضر بانو که قرار همیشگی دختران بهشتی حرم بانوی کرامت است و انجام می‌شود.

ارائه محتواهای دینی مختلف توسط کارشناسان، شاعران و قاریان دنبال می‌شود و سپس مربیان در حلقه‌های معرفتی با همکاری دختران نوجوان به تحلیل محتواهای دریافتی می‌پردازند.

در این ویژه برنامه، مولودی خوانی، مناجات خوانی، پذیرایی میان وعده و گپ و گفت دوستانه نیز انجام شده و در نهایت با پذیرایی سحری از دختران نوجوان و اقامه نماز صبح مراسم به پایان می‌رسد.