به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت در کنار مردم همیشه در صحنه شهر مقدس قم در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد.

وی در حاشیه این راه پیمایی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد و ادامه داد: حضور مردم باعث امیدواری دوستان و ناامیدی رژیم غاصب، کودک کش و اشغال‌گر اسرائیل می شود.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه حضور مردم موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن می‌شود، گفت: مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده و آمادگی خود را برای حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده‌اند.

وی همچنین روز قدس را یک روز قرآنی، سیاسی و دینی دانست و گفت: راهپیمایی روز قدس ریشه در آیات قرآن دارد.

آیت الله سعیدی با اشاره به حدیث «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» از امیرمؤمنان، تصریح کرد: مردم در روز قدس در راهپیمایی شرکت می کنند تا با امت پیش قدم در مبارزه با اشغالگران قدس یعنی ملت مظلوم فلسطین و لبنان همراهی کنند و یکی از بازتاب های حرکت جهانی روز قدس عقب نشینی اشغالگران است.

وی با بیان اینکه شعار رژیم صهیونیستی از نهر تا بحر بود تا همه منطقه اسلامی را تصاحب کنند، اظهار داشت: به برکت جان فشانی امت اسلامی، اسرائیل از شعار خود در عمل دست کشیده است هر چند که زبانی ادعای آن را دارند ولی درگیر مشکلاتی شده اند که اصلا به شعار خود نتوانند عمل کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس در انزوا و تنفر جهانی است و در درون نیز دچار انسداد شده است و خود اسرائیلی ها نیز علیه این رژیم نامشروع قیام کرده اند.