به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام محمدباقر مشکاتی در گفت و گویی خبری اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته بین اداره موزه فاطمی با مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) به دانش آموزانی که در آیین جمع خوانی قرآن کریم ویژه نوجوانان در حرم مطهر شرکت کردند بلیط بازدید رایگان از موزه فاطمی اهدا شد.

وی افزود: افرادی که در این طرح بلیط رایگان بازدید از موزه فاطمی دریافت کردند بازدید خودشان رایگان و بازدید خانواده و همراهان آنها به صورت نیم‌بها محاسبه شد.

رئیس اداره موزه فاطمی ادامه داد: در قالب این طرح حدود ۲ هزار نفر از دانش آموزان در قالب ۳۰ گروه به همراه مربیان و معلمان خود پس از حضور در آیین ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه نوجوانان با راهنمایی و روایتگری کارشناسان موزه فاطمی از موزه فاطمی بازدید کرد.

وی افزود: حدود ۴۰۰ نفر از دانش آموزان دریافت کننده بلیط رایگان نیز به همراه خانواده خود در طول ماه مبارک رمضان از موزه فاطمی بازدید کردند.

مشکاتی ابراز کرد: موزه فاطمی در ماه مبارک رمضان حدود ۳ هزار بلیط رایگان به مخاطبان ویژه برنامه های مرکز نوجوانان فاطمی و مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر اختصاص داد که بیش از ۷۰ درصد آنها به صورت گروهی یا انفرادی از موزه فاطمی بازدید کردند.

گفتنی است آیین ترتیل خوانی ویژه نوجوانان در حرم مطهر بانوی کرامت هر روز صبح ساعت ۸:۳۰ با قرائت قاران نوجوان در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.