به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

شنبه مصادف با سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) نیایش صبحگاهی با سخنرانی حجت الاسلام خورشیدی، مراسم قبل از ظهر با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلی محسنی و مداحی سیداحمد حسینی نژاد، مراسم بعد از نماز عصر با مداحی سید محسن بنی فاطمی، مرایم قبل از اذان مغرب با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین پورموسوی و مداحی جواد اشعری و مراسم شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا تراشیون و مداحی سیدعلی حسینی نژاد برگزار می شود.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از یکشنبه تا سه شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با شرح زیارت امین الله توسط حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ضیایی، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین مرتضی وافی دنبال می شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلی محسنی، از دوشنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام داوودوندی، روح الله راسل و محمدهادی فرزانه و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام باستانی برگزار می شود و هر روز بعد از نماز عصر نیز زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها قرائت می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از یکشنبه تا سه شنبه با سخنرانی حجج اسلام علی سلیمانی، میرمعینی و محمدرضا اعوانی، چهارشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور حاتمی راد، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام محمدصادق کفیل و قرائت زیارت آل یاسین با صدای سیدرضا جدا برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از یکشنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی، رفیعی، میرهاشم حسینی و سید حسین آقامیری برگزار می شود و پنجشنبه شب و جمعه شب علی مالکی و حسن شالبافان مداحی خواهند کرد.

گفتنی است پنج شنبه شب دعای کمیل با صدای علی مالکی و زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام والمسلمین ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.